Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er i alle fall mer sosialt akseptert å ha sex etter fyllte 16 år. ;)

Kanskje dere dinosaurer synes det, men ikke glem at det er kult å ha sex tidlig og ofte. Minst like viktig som at det er deilig. Nemlig.

Okei, jeg mente ikke noe av det der.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hmmm. Da i så fall skal jeg begynne å rope "epic phail foshure!" for hver eneste person som skriver noe som kan mistolkes =)

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Nettop skinnet hele håret, gud hvor herlig det er!

Skrevet
Nettop skinnet hele håret, gud hvor herlig det er!

Har vurdert det samme selv.q

Hvordan skal man slenge det rundt og fikse på det konstant om det ikke er langt... ?

Skrevet
Hvordan skal man slenge det rundt og fikse på det konstant om det ikke er langt... ?
That's the downside. Jeg begynner endelig å få litt lengde på det så er skikkelig usikker. Men det frister veldig å bare ta hårklippemaskina og fjerne hele skiten. Spesielt på varme dager.
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Neida. På alt som kunne mistolkes bare ;)

... men innerst inne hater jeg all denne overdrevne bruken av å rope "fail" til alt mulig, så sannsynligheten ble microskopisk for at jeg hadde kommet til å gjort det uansett.

Endret av Slettet-77do0b
Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Men det frister veldig å bare ta hårklippemaskina og fjerne hele skiten. Spesielt på varme dager.

Man slipper flass, hodebunnen blir ordentlig luftet og du slipper å tørke håret etter du har dusjet.

4mm GOGO!

Skrevet (endret)
Men det frister veldig å bare ta hårklippemaskina og fjerne hele skiten. Spesielt på varme dager.

Man slipper flass, hodebunnen blir ordentlig luftet og du slipper å tørke håret etter du har dusjet.

4mm GOGO!

Fristende, men jeg ser ikke noe god ut uten hår. :p

*edit*

Woops

Endret av Slimda
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Ikke jeg heller Slimda... Derimot ser jeg ut som et eneste kjøtthode/person med downs.

edit. Bare at jeg ikke ser ut uten hår

Endret av Slettet-77do0b
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...