Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke at folk driver med det +1-pisset ennå. Utterly spam og ingen bryr seg.

Jeg synes også at forkortelser er ganske så kult, lol.

+1 er jo en forkortelse for "Enig" da... :roll:

Men man kan jo stille seg spørsmålet, hvordan har det seg at ordet forkortelse er så langt? :lol:

Skrevet

Jaja ... La oss gå videre. Gidder ikke ha noen dårlig stemning her. Lurer på om jeg skal gå og hente meg noen grillrester og litt rødvin jeg.

Skrevet
Unnskyld, når snakket Lars ikke norsk? Jeg har ingen problemer med å identifisere morsmålet mitt(norsk altså) i hans ord som er lagret i databasene til dette forumet.

haha . Amerikanske forkortelser er norsk ? Spark meg i skrittet :)

Skrevet
Unnskyld, når snakket Lars ikke norsk? Jeg har ingen problemer med å identifisere morsmålet mitt(norsk altså) i hans ord som er lagret i databasene til dette forumet.

Så, det du sier er at amerikanske forkortelser konverterer resten av ordene til engelsk? Sparke deg i skrittet gjør jeg gjerne med den oppførselen du til nå har utvist.

Skrevet
Neimen Lars da , ble du fornærmet nå? Jeg snakker Norsk jeg , det gjør ikke du.

Fei for egen dør først, du.

Men man kan jo stille seg spørsmålet, hvordan har det seg at ordet forkortelse er så langt? :lol:

Så vittig.

Språket heter faktisk engelsk.

Skrevet (endret)
Neimen Lars da , ble du fornærmet nå? Jeg snakker Norsk jeg , det gjør ikke du.

Fei for egen dør først, du.

Venstre:

post-122083-1243719652_thumb.jpg

Se så flink :wee:

Endret av WheelMan
Skrevet

Ikke min feil at det er morsomt med folk som klager over skriveleifer mens de selv har mellomrom mellom ord og tegn?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
/subtilt hint
Skrevet

Hey folks :) Har vært en innholdsrik dag , lang tur i skogen å grilling med gamle venner . ble faktisk mye mimring med ene kompisen min , latterkrampen tok meg :yes:

kan kjenne solen selv om den gikk ned for mange timer siden, jeg gløder

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...