Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oh, you wish!
Nei...egentlig ikke. Var iallefall det en fikk høre en periode her..dog..kan hende det var noen år siden..

Merkelig det hvordan årene bare flyr forbi og en ikke klarer helt å plassere hva som skjedde når..

For få "knagger" og anledninger i det siste...alt flyter bare sammen i ei stor smørje av drit liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er ensom :(

*klem*

Så flott person som du er, kommer du til å finne noen! :) Bare å tenke positivt. Ring noen venner i morgen kanskje? Så slipper du å sitte her! Er bare vi som ikke har noe bedre å gjøre som fordriver tiden her inne.

Skrevet
Stolt av deg. :wee:

Ble positivt overasket over Lifehouse når jeg hørte litt på de :hmm:

Nei, får nesten løpe på do før det renner over.

Skrevet
Jeg er ensom :(

*klem*

Så flott person som du er, kommer du til å finne noen! :) Bare å tenke positivt. Ring noen venner i morgen kanskje? Så slipper du å sitte her! Er bare vi som ikke har noe bedre å gjøre som fordriver tiden her inne.

Aww, takk :) Skal se hva som skjer.

Skrevet
Nei, får nesten løpe på do før det renner over.

Takk for det bildet i hodet mitt.

You're very welcome^^

Bare av intresse, hva var det bildet?

Nie: Likewise, sort of :wee:

Skrevet (endret)
Men det var det første jeg tenkte på med den formuleringa.

Da beklager jeg.

EDIT-

NP: Tom McRae - Set the Story Straight <Fantastisk.

Endret av edge
Skrevet

Hmm... morgen folkens. :)

Her kommer jeg hjem, og det første jeg får høre om er sprutbæsj =/ Hva skjer med verden? Eller, vent. Det er DNFK vi snakker om...

Ellers tror Eplefe at jeg er sørpefull, hvor hun har det fra vet jeg ikke. Jeg klarer da fint å stå på to ben, snøvler ikke, og tør påstå at jeg ikke er spesielt svimmel, atm...

Skrevet
Her kommer jeg hjem, og det første jeg får høre om er sprutbæsj =/ Hva skjer med verden? Eller, vent. Det er DNFK vi snakker om...

She started it.. *mumle*

Skrevet

MrB: Om Eplefe sier du er sørpe full, så er du sørpe full.

Enkelte av oss har erfart the hard way at hun har rett. o_O

Skrevet
Ellers tror Eplefe at jeg er sørpefull, hvor hun har det fra vet jeg ikke. Jeg klarer da fint å stå på to ben, snøvler ikke, og tør påstå at jeg ikke er spesielt svimmel, atm...

Du har glemt mellomrom foran de tre punktumene dine. Hvis ikke det er et tegn på at du er sørpe full så vet ikke jeg.

Skrevet
MrB: Om Eplefe sier du er sørpe full, så er du sørpe full.

Enkelte av oss har erfart the hard way at hun har rett. o_O

Jammen, jeg har ikke rørt noe med alkohol i jo =/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...