Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alle som vil kan få en stooor klem av meg i alle fall :).

Lover du? Kan du komme til østlandet en tur? Jeg trenger en klem. :)

Popper du innom vestlandet en tur også? xD

Skrevet
Anbefaler alle å skaffe seg en eller annen grønnplante på rommet. Har skaffa to nå og det blir UTROLIG koselig! :wee:

Hvilken som helst grønn plante, eller avhenger koseligheten av type plante?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
MicropotGanjaEdition.jpg
Skrevet
Alene på ball, as usual... :(

jeg sa jeg var ledig jo :hm:

Vet, men det er langt fra Rjukan til Steinkjer...

Anbefaler alle å skaffe seg en eller annen grønnplante på rommet. Har skaffa to nå og det blir UTROLIG koselig! :wee:

Jeg har en kaktus :D

Skrevet
Vet, men det er langt fra Rjukan til Steinkjer...

Joda, men kan vi ikke bare mekke noe live feed webcam eller noe, men vet ikke om jeg rekker å hente smokingen min hjemme, og tror ikke den passer heller =/

Skrevet

Jeg er siddis, er bare malplassert her i nord, så jeg vil ha klem.

Eller kontakt, hud mot hud.

Nærmeste jeg kommer, er å så vidt touche hånda til naboen når jeg spanderer røyk på a.

Skrevet

Satser på å få noen klemmer fra random fjortischix / venninner av min søster når jeg neste helg ufrivillig er vakt på fjortisfest hjemme i stedet for å være her på Steinkjer på Hopalong Knut-konsert...

Det er jo kontakt, og jeg er desp, så jeg tar alt, men ikke den type kontakt og klemmer jeg egentlig vil ha...

Skrevet
Satser på å få noen klemmer fra random fjortischix / venninner av min søster når jeg neste helg ufrivillig er vakt på fjortisfest hjemme i stedet for å være her på Steinkjer på Hopalong Knut-konsert...

Det er jo kontakt, og jeg er desp, så jeg tar alt, men ikke den type kontakt og klemmer jeg egentlig vil ha...

Du bør drikke deg sjarmerende full og ta deg en tur på byen :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...