Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vil forklare meg prinsippene for generell digitalisering, prinsippene for digitalisering av tekst, bilder, lyd og video, samt prinsippene for komprimering?

Endret av Datasmurf
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Hva faen skal jeg gjøre i dag ?? :p

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Jah god idee :)

Jeg fikk tak i et gratis Koss PortraPro i dag :D !

Skrevet
Uff, PortaPro. Jævlig headset, og alt for oppskrytt.

Har hatt to stk. PortaPro i mitt liv. Beggge er nå ødelagt. Ørepuffene eller hva det heter sitter løst på og det er et oppskrytt headset.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

HALP, pc-en min henger seg på start up, "detecting IDE drives" står det, også kommer det opp melding om at jeg må sette inn boot-disk og presse enter elns :(

Så mitt spørsmål er: har Harddisken tatt kvelden? Og kan det fikses lettvint av "proffe" uten at jeg mister alt på G: disken? (Har windows på C: )

Skrevet

Dagens lærdom:

1: Hvis man har shorts/korte bukser og sitter bakpå noen som kjører motorsykkel så vær forsiktig når du går av

2: Eksosrør blir VARME

3: Varme eksosrør mot hud = smerte

Skrevet
HALP, pc-en min henger seg på start up, "detecting IDE drives" står det, også kommer det opp melding om at jeg må sette inn boot-disk og presse enter elns :(

Så mitt spørsmål er: har Harddisken tatt kvelden? Og kan det fikses lettvint av "proffe" uten at jeg mister alt på G: disken? (Har windows på C: )

Dette er ikke en support-tråd.

Skrevet

Prøv hardware-kafeen

Skrevet
Dagens lærdom:

1: Hvis man har shorts/korte bukser og sitter bakpå noen som kjører motorsykkel så vær forsiktig når du går av

I know, all too well.

Gjelder i og for seg for scooter også.

Skrevet (endret)
SpesialForce: Greit nok, men fikk det ekle visuelle bildet når jeg leste det der. :| Hva sysler du med i dag? Folk venter vel bare på sommerferien nå.

Nei, i dag har man hatt 3 timer knust og hærverk der jeg fikk gjort noe ferdig = WIN!

Ellers har dagen bestått av naturfag, norsk og RLE.

Sommerferien taes godt i mot så snart som mulig :)

Endret av SpecialForce
Skrevet
Dagens lærdom:

Et lekkert svi merke på leggen da eller?

Skrevet (endret)

Selger de blanke dvder på valentinlyst?

Mener at det finnes på postkontoret der eller bokhandleren.

Av: Nille, postkontoret, narvesen og notabene må jo en av de selge det?

Endret av Terje92
Skrevet
Hmm, jeg sitter her og vurderer hva det blir til middag. Pasta eller kylling? Hmm. Eller kanskje noe annet?

Hva med begge deler?

Nja, tror ikke det, orker ikke begge deler, kanskje en annen gang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...