Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut.

Hentydet du her til barnetv figuren Makka Pakka? Som går rundt og vasker folk med donut`en sin? :ermm:

Hvem er Makka Pakka...?

Jeg sa jo det.

Makka Pakka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Makka Pakka er en slags autist. H*n skal ha alt rent rundt seg og vakser alt som h*n kommer over, detta er bra barne tv dere!

Jeg savner Pac-Man :(

Roger :)

Skrevet (endret)
LaTeX IN YO FACE, MAFAKKA. Du skriver det du vil ha, og LaTeX får det til å se proft som bare faen ut.

Noe som også er en mulighet er at man ikke får LaTeX til å vise noe som helst av det man har skrevet.

Det er unødvendig vanskelig å lære.

Endret av Gapwick
Skrevet

Makka Pakka balanserer en hårfin linje mellom eksentrisk barneunderholdning og plain WHACKO barnekreft. Jeg sitter alltid med blandete følelser etter å ha lidd meg igjennom en episode sammen med min eldste nevø. Hvorfor skal barna måtte se slik syk underholdning, når de kunne sendt kvalitet slik som Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, To gode naboer, Portveien 2 og Fraglene.

Skrevet
Makka Pakka balanserer en hårfin linje mellom eksentrisk barneunderholdning og plain WHACKO barnekreft. Jeg sitter alltid med blandete følelser etter å ha lidd meg igjennom en episode sammen med min eldste nevø. Hvorfor skal barna måtte se slik syk underholdning, når de kunne sendt kvalitet slik som Flukten fra Dyreskogen, Mumfie, To gode naboer, Portveien 2 og Fraglene.

Flukten fra dyreskogen = :love:

Skrevet
Noe som også er en mulighet er at man ikke får LaTeX til å vise noe som helst av det man har skrevet.

Det er unødvendig vanskelig å lære.

Hvilket program prøvde du?

Skrevet

Åh, Fraglene likte jeg faktisk.

Jeg husker jeg ikke vridde meg i smerte da jeg så på det med lillesøster'n.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...