Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Min søster er redd for å se på damer uten bh.. ASL?
Sidious Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Damer uten BH <3 Er vel få ting her i livet som er vakrere enn et par struttende pupper?
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Damer uten BH <3Er vel få ting her i livet som er vakrere enn et par struttende pupper? Ikke om de har nipples på størrelse med en tennisball
Lemon Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Slutten er verst. Når de legger steinene på grava. Ble frelst for noen år siden da vi så den på ungdomskolen, kjøpte da filmen og så den fire-fem ganger. Enig. Også da han "tomsingen" blei skutt mens de måkte snø. Ja, vi så den på ungdomsskolen, vi og. Jeg har ikke orka å se den igjen, jeg. Den er utrolig sterk, og veldig vakker.
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Min søster er redd for å se på damer uten bh.. ASL? Hun er 12..
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Slutten er verst. Når de legger steinene på grava. Ble frelst for noen år siden da vi så den på ungdomskolen, kjøpte da filmen og så den fire-fem ganger. Den filmen står fint på toppen av dvd-hylla. Her og.
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Slutten er verst. Når de legger steinene på grava. Ble frelst for noen år siden da vi så den på ungdomskolen, kjøpte da filmen og så den fire-fem ganger. Enig. Også da han "tomsingen" blei skutt mens de måkte snø. Ja, vi så den på ungdomsskolen, vi og. Jeg har ikke orka å se den igjen, jeg. Den er utrolig sterk, og veldig vakker. Får schindlers list i posten i mårra elns Har ikke sett den siden åttende så glader meg til å se den igjen. Sitter å spiller theme sangen på gitar atm
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Slutten er verst. Når de legger steinene på grava. Ble frelst for noen år siden da vi så den på ungdomskolen, kjøpte da filmen og så den fire-fem ganger. Enig. Også da han "tomsingen" blei skutt mens de måkte snø. Ja, vi så den på ungdomsskolen, vi og. Jeg har ikke orka å se den igjen, jeg. Den er utrolig sterk, og veldig vakker. Jepp. Det var harde tider.
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Min søster er redd for å se på damer uten bh.. ASL? Hun er 12.. She will understand
CypheroN Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Slutten er verst. Når de legger steinene på grava. Ble frelst for noen år siden da vi så den på ungdomskolen, kjøpte da filmen og så den fire-fem ganger. Enig. Også da han "tomsingen" blei skutt mens de måkte snø. Ja, vi så den på ungdomsskolen, vi og. Jeg har ikke orka å se den igjen, jeg. Den er utrolig sterk, og veldig vakker. Får schindlers list i posten i mårra elns Har ikke sett den siden åttende så glader meg til å se den igjen. Sitter å spiller theme sangen på gitar atm Theme-sangen er sinnsykt rørende.
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Den filmen står fint på toppen av dvd-hylla. Her og. DVD-hylle? Jeg er en stolt eier av rundt 5 dvd-er så det trengs ikke her..
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Min søster er redd for å se på damer uten bh.. ASL? Hun er 12..
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Vi så Schindler's List på skolen i 9. klasse. Rørte meg ikke en gang.
Wiciwato Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Scrolla for fort nedover sidene her at pc'n begynte å pipe. Det kaller vi ekstrem scrolling!
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Scrolla for fort nedover sidene her at pc'n begynte å pipe. Det kaller vi ekstrem scrolling! Eller bare dårlige komponenter og elektrisk støy.
Lemon Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Vi så Schindler's List på skolen i 9. klasse. Rørte meg ikke en gang. Hva faen?
Sidious Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Mikkel: Det har jeg enda til gode å se. :| Skal legge meg under dyna og se Battlestar Galactica nå. Ha en flott natt.
Mikkel™ Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Den filmen står fint på toppen av dvd-hylla. Her og. DVD-hylle? Jeg er en stolt eier av rundt 5 dvd-er så det trengs ikke her.. Du har kaniner som klemmer ut kattunger, chris og halvor på hver hånd og 5 dvd-er. Verden varer ikke lengre enn fram til jul i år nei Vi så Schindler's List på skolen i 9. klasse. Rørte meg ikke en gang. Hva faen? Noen er laga av stein
Wiciwato Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Scrolla for fort nedover sidene her at pc'n begynte å pipe. Det kaller vi ekstrem scrolling! Eller bare dårlige komponenter og elektrisk støy. Neida. Greit med litt advarsler en gang iblant.
Anbefalte innlegg