Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da er herved både Sunniva og jeg til salgs i Prostitusjonstråden.

Kanin, regner med at du óg kommer etter. Tror du forresten vi blir ekstra ettertrakta hvis vi slår oss sammen?

Hm, lurt. Kan skrive det i annonsen min, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, at de liker deg...men tørr ikke og si det rett ut:P
At jeg er helt uberørt av alt av moderatorer er egentlig å si det ganske rett ut ville jeg sagt, da. Altså, jeg har servert min andel sleivspark, for å si det mildt, fremdeles ikke fått kjeft. Det er klartekst nok, de trenger ikke forvirre meg. Plutselig får en PM om en tråd der ting ble slettet i stedet for redigert på grunn av stor skala, jeg sitter jo der helt blank med krusseduller.
Skrevet

Kanin, regner med at du óg kommer etter. Tror du forresten vi blir ekstra ettertrakta hvis vi slår oss sammen?

Gjør det.

Kjøp er uinterresangt.

En leasingavtale kanskje?

God idé!

Skrevet
Mente Sunniva kostet 12 kroner jeg :hmm:

1200, ja :)

Skjer =)

Skole, og det regner jeg med at du også er ;) ?

Jepp, har engelsk tentamen, men finner ikke på noe å skrive om :o

Skjer =)

Snoker rundt på nettby :ph34r:

Hva kaller du deg der? :)

er ikke msn litt juks :ph34r:

Jo, derfor er jeg ikke på msn ;)

Skrevet

Vi har ei amerikansk dame på besøk i engelsktimen som holdt foredrag om amerikansk mat. Det var utrolig lærerikt og interessant. Dama var kjempeflink også. Skulle ønske vi kunne ha henne som engelsklærer i stedet for nazi-beistet vi har nå. På slutten måtte vi skrive dikt og jeg leste mitt foran klassen. Det ble episkt!

Skrevet
Et ridedyr kjøpt for marks du får for å vinne battlegrounds i World of Warcraft.

Hvorfor tror du jeg drømte om det i natt?

Jeg vil tro det har noe med at du spiller for mye.

Skrevet
Tan: Jeg er din for alltid.

Gjør det.

:ermm:

Forresten, HB. På det arket med tekstene (veldig rotete, alt står rett etter hverandre og en del mangler, men jeg ville ikke hatt det annerledes :love: ) jeg fikk med står det "...with your dark brother (h.p.) wrapped in white...". Står det det på CD-versjonen? Og hva betyr det? Jeg er usikker på om det er forkortelse for et navn, for ting som "Christmas" og "God" står med store forbokstaver.

Skrevet (endret)

h.p. står ikke i CD-versjonen, mener jeg. Kan sjekke det når jeg kommer hjem.

STILIG.

Endret av Hoppende Bryster
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...