Gå til innhold

Et spørsmål om Steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om at hvis jeg bestiller et spill på Steam, laster jeg det bare ned eller får jeg det med cover og alt i posten? Jeg lurer på dette fordi det står $ 9.95 + tax, og jeg trodde ikke jeg fikk det i posten, men hvorfor er det tax hvis jeg bare laster det ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er skatt på alt nå for tida :)

Nei, Steam funker slik at du kjøper eventuelle spill på Steam, og de kan da lastes ned fra kontoen din på hvilken som helst, når som helst, og så mange ganger du vil. Men, du må alltid være innlogget på din konto når du skal spille.

Du kan lese mer her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_%28content_delivery%29

jeg limer inn linke fordi jeg har litt problemer med knappene i Firefox :wee:

Skrevet (endret)

Du betaler nøyaktig det beløpet det blir i norske kroner etter dagens valuta. Så det er ofte halve prisen eller mer billigere å handle fra Steam enn i butikken. Hvilke spill du har kjøpt ligger lagret på steam sin lokale server, så selv om du avinstallerer/formatterer, vil du få tilbake alle steam-spillene med en gang du logger inn første gang etter reinstallering. Ganske bombesikkert, egentlig. Må huske brukernavn/passord da såklart.

Alle patcher blir lagt inn via steam også, du trenger ikke å laste ned store filer og kjøre dem. Det går forresten heller ikke.

Endret av Bytex
Skrevet

Ja. Du kan logge deg på steam hvor som helst med din konto og spille det du har i steam-kontoen din.

Btw, skjønner ikke hvor du får 80 kroner ifra - dollarkursen er jo mye lavere enn det - ender vel opp på omtrent 55,- ifølge google.

Skrevet

Man trenger heller ikke være på nettet for å spille spilla sine på steam , man bare velger offline modus ;)

En MEGET viktig ting til dere som laster ned cod4 på steam ; husk at dere har på englandsk som språk i steam , ellers blire bare krøll med nedlastingen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...