Shar Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Hei, jeg lurer på om at hvis jeg bestiller et spill på Steam, laster jeg det bare ned eller får jeg det med cover og alt i posten? Jeg lurer på dette fordi det står $ 9.95 + tax, og jeg trodde ikke jeg fikk det i posten, men hvorfor er det tax hvis jeg bare laster det ned?
Theoneask Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Det er vel slik at du kun får laste det ned. Var i alle fall slik før og eg tvilar på at dei har endra det.
Shar Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Må jeg betale 80 kr + litt ekstra? Hvor mye er taxen da?
-Tommy Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Blir ikke tax siden du kun laster det ned. Så du betaler kun de 80kr spillet koster.
Coffey Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Det er skatt på alt nå for tida Nei, Steam funker slik at du kjøper eventuelle spill på Steam, og de kan da lastes ned fra kontoen din på hvilken som helst, når som helst, og så mange ganger du vil. Men, du må alltid være innlogget på din konto når du skal spille. Du kan lese mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_%28content_delivery%29 jeg limer inn linke fordi jeg har litt problemer med knappene i Firefox
Shar Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor det står 10$ + tax
Bytex Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Du betaler nøyaktig det beløpet det blir i norske kroner etter dagens valuta. Så det er ofte halve prisen eller mer billigere å handle fra Steam enn i butikken. Hvilke spill du har kjøpt ligger lagret på steam sin lokale server, så selv om du avinstallerer/formatterer, vil du få tilbake alle steam-spillene med en gang du logger inn første gang etter reinstallering. Ganske bombesikkert, egentlig. Må huske brukernavn/passord da såklart. Alle patcher blir lagt inn via steam også, du trenger ikke å laste ned store filer og kjøre dem. Det går forresten heller ikke. Endret 8. desember 2007 av Bytex
Shar Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 hvis en venn av meg installerer steam, kan jeg logge på hos han og spille CS der?
Jann - Ove Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Ja. Du kan logge deg på steam hvor som helst med din konto og spille det du har i steam-kontoen din. Btw, skjønner ikke hvor du får 80 kroner ifra - dollarkursen er jo mye lavere enn det - ender vel opp på omtrent 55,- ifølge google.
Shaper^ Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg kjøpte orange box på nettet, det kosta 49.99 Jeg betalte bare 260 kroner eller noe, sånn som dollarkursen var akkurat da.
Bytex Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Men da må du laste ned hele spillet fra Steam til hans maskin hvis ikke han har det installert, såklart.
Ironbeast Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Yup du laster det Du har visst fått en haug med hjelp allerede:)
Klumpete Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 ja, steam er fine greier, billige spill der også
Bulletus Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Man trenger heller ikke være på nettet for å spille spilla sine på steam , man bare velger offline modus En MEGET viktig ting til dere som laster ned cod4 på steam ; husk at dere har på englandsk som språk i steam , ellers blire bare krøll med nedlastingen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå