Gå til innhold

Umulig å finne 60GB på nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde MS vist om feilraten til 360 så hadde nok lansering av konsoll blitt utsatt og det overasker meg ikke at du Akabra måtte ta opp det, er jo en unik evne som pro sony boys har til forsvar, men det forsvarer ikke att Sony faktisk ljugde for en hel verden på pressekonferansen. Veldig hardt for deg å svelge.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
Sjekka nettop prisguiden.no å søkte på ps3 60 gb og fant den til 4295,- på Komplett.no Link

Men på komplett sine sider angir de ikke om det er 60 eller 40 gb versjonen.

 

Noen som vet om det virkelig er 60 gb?

 

Om bildet stemmer så er det ihvertfall 60 gb (ps logoen foran på maskina er rett vei når maskina står oppreist, imot for at den står rett vei på 40gb'n når den står vanlig)

Lenke til kommentar

Det kan hende at playstation merke kan skrus på, men det ville isåfall vært forferderlig rart at de gjorde det før de la inn bilde av den

 

Men det eneste sikre er nok å sende dem en mail og høre ja :)

 

edit: Da har ihvertfall jeg sendt mail

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Hvis du er villig til å betale 6000 kr finner du 60 gb versjonen her.

 

Er vist utsolgt nå men står at den er forventet inn igjen 14.12. Syns dette virker litt useriøst jeg i går stod det at de hadde 100 stk på lager og nå er de utsolgt, og hvordan kan de klare og skaffe flere når ingen andre greier det?

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar

Fikk mail fra komplett (ikke værst med svar på en søndag )

 

"Hei!

Det er 40Gb. 60GB er faset ut og kommer ikke inn igjen. De var forventet inn den 4/12 men dette var et ubekreftet dato som produsent ikke har klart å overholde. Vi har dessverre ikke fått et nytt dato ennå.

Vennlig hilsen

MO

Komplett Kundesenter"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...