Gå til innhold

Førerkort i Militæret.


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan bekrefte at om du kommer rette stedet, kan du ta veldig mye sertfikat. I løpet av 2 månder har jeg tatt lastebil-lappen, truck T1-T4, lastebil-kran og ADR-kurs. Koster ca 65.000 kr sivilt, og jeg har kun betalt 200 kr for alt sammen. Men de 200 kr får jeg heldigvis tilbake da:P Men du må følge godt med på hva som går av kurs om du skal ta så mye da. Må møte i skranken på VO kl 8 om mårran samma dag som kursat blir hengt ut, om du skal ha mulighet for å få plass.

 

 

Hvem fikk du dekket alt av?

 

VO-stipend dekker vel aldri over 80%.

De 200 kronene var for å få nytt førerkort på biltilsynet. Lastebil-lappen fikk jeg for å kjøre lastebil i tjenesten, ADR-kurs og eksamen fikk jeg også dekket av forsvaret fordi jeg trang det i tjenesten, mens truck å kran å slikt, var det VO som arrangerte kurs med egene trucker å kraner å egene instruktører, så det var selvsagt gratis.

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at om du kommer rette stedet, kan du ta veldig mye sertfikat. I løpet av 2 månder har jeg tatt lastebil-lappen, truck T1-T4, lastebil-kran og ADR-kurs. Koster ca 65.000 kr sivilt, og jeg har kun betalt 200 kr for alt sammen. Men de 200 kr får jeg heldigvis tilbake da:P Men du må følge godt med på hva som går av kurs om du skal ta så mye da. Må møte i skranken på VO kl 8 om mårran samma dag som kursat blir hengt ut, om du skal ha mulighet for å få plass.

 

 

Hvem fikk du dekket alt av?

 

VO-stipend dekker vel aldri over 80%.

De 200 kronene var for å få nytt førerkort på biltilsynet. Lastebil-lappen fikk jeg for å kjøre lastebil i tjenesten, ADR-kurs og eksamen fikk jeg også dekket av forsvaret fordi jeg trang det i tjenesten, mens truck å kran å slikt, var det VO som arrangerte kurs med egene trucker å kraner å egene instruktører, så det var selvsagt gratis.

Hvilken avdeling var du i egentlig?

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at om du kommer rette stedet, kan du ta veldig mye sertfikat. I løpet av 2 månder har jeg tatt lastebil-lappen, truck T1-T4, lastebil-kran og ADR-kurs. Koster ca 65.000 kr sivilt, og jeg har kun betalt 200 kr for alt sammen. Men de 200 kr får jeg heldigvis tilbake da:P Men du må følge godt med på hva som går av kurs om du skal ta så mye da. Må møte i skranken på VO kl 8 om mårran samma dag som kursat blir hengt ut, om du skal ha mulighet for å få plass.

 

 

Hvem fikk du dekket alt av?

 

VO-stipend dekker vel aldri over 80%.

De 200 kronene var for å få nytt førerkort på biltilsynet. Lastebil-lappen fikk jeg for å kjøre lastebil i tjenesten, ADR-kurs og eksamen fikk jeg også dekket av forsvaret fordi jeg trang det i tjenesten, mens truck å kran å slikt, var det VO som arrangerte kurs med egene trucker å kraner å egene instruktører, så det var selvsagt gratis.

Hvilken avdeling var du i egentlig?

CSSBN

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tok førerkort klasse C nå når jeg var inne til førstegangstjenesten. Forsvaret dekket da alle kjøretimene og alle kursene, alt jeg betalte var gebyrene på trafikkstasjon den dagen jeg kjørte opp, jeg endte da opp med å betale den rette sum av Kr. 720,- for førerkort for tung lastebil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...