Gå til innhold

Nye Killzone 2 screens! Utrolig pent!


Triiiip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper også at det ikke blir seendes like bra ut som bildene viser, men ganske nært bildene på samme måte som Gears of war. Jeg er egentlig mest skeptisk til gameplay i dette spillet, da nummer 1 i serien ikke akkurat var et særlig spennendes spill. Et middels fps, som var veldig oppskrytt før det ble lansert. Men selvfølgelig, guerilla eller hva de nå heter kan muligens lage noe bedre denne gang.

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette her. Og elsker at det ikke blir noe HUD i spillet. Veldig spent på å høre om onlinedelen.

Jeg er egentlig mest skeptisk til gameplay i dette spillet, da nummer 1 i serien ikke akkurat var et særlig spennendes spill. Et middels fps, som var veldig oppskrytt før det ble lansert. Men selvfølgelig, guerilla eller hva de nå heter kan muligens lage noe bedre denne gang.
Har tro på at GP blir en del bedre enn KZ. Sony har kjøpt opp Guerilla(?), åpnet pengekassa for de, utviklerteamet er dobblet siden KZ1, de får hjelp av andre 1. party utviklere hos Sony og de har brukt mye penger på KZ2 så langt. Enkelt og greit, de har mye mere resurser enn før de ble kjøpt opp. Håper bare de får den tiden de trenger for å gjøre spillet ferdig og ikke bare få en deadline av Sony. Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...