Gå til innhold

Firefox 2.0.0.11 allerede klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Funker bra for meg i hvertfall. :)

 

 

Hva som funker så bra da?

 

Å oppgradere til 2.0.0.11 og ikke miste bokmerker??

 

mvh

Det også. Mener bare at jeg ikke merker noen ustabiliteter med programmet, noe jeg gjorde før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Firefox har tapt seg i det siste. Vet ikke om mine problemer er individuelle, men jeg har en del stabilitetsproblemer. Opplever også at nettleseren går såpass tregt når jeg sitter på svakt WLAN at jeg bruker Opera i de situasjonene.

 

Slettet et innlegg i henhold til #10.

Lenke til kommentar
Og det er ikke et problem at folk bruker gamle versjoner av IE? :p Sist jeg sjekka serverlogger brukte rundt 50% av IE brukere fortsatt versjon 6!

 

Men har dette noe å si. Om IE6 er fullpatchet på lik linje med IE7 så bør det holde. Tror det eneste man mister er den ekstra funksjonaliteten som IE7 bærer med seg.

 

"Ikke tull med det om det funker!"

 

mvh

 

to wh1te:

 

Det var ikke 14 smilies i dette innlegget. Men av og til har man bare lyst å gi tegn i form av smilies. Istedenfor å skrive ordene.... :(

Lenke til kommentar
Og det er ikke et problem at folk bruker gamle versjoner av IE? :p Sist jeg sjekka serverlogger brukte rundt 50% av IE brukere fortsatt versjon 6!

Det stemmer. I følge oppdaterte tall for november 2007 så er det bare 46,7% av IE-brukere som bruker IE7. Eller regnet på en annen måte: 36,84% av alle nettleserbrukere bruker IE7.

 

Ellers så er det bekymringsverdig få som bruker andre nettlesere enn IE. Bare ~23% av alle bruker andre nettlesere. Når IE er langt i fra den beste nettleseren på svært mange områder (sikkerhet, hastighet osv) så er dette et sterkt bevis på Microsofts utrolige makt.

Lenke til kommentar
Men har dette noe å si. Om IE6 er fullpatchet på lik linje med IE7 så bør det holde. Tror det eneste man mister er den ekstra funksjonaliteten som IE7 bærer med seg.

 

Gir MS fortsatt ut patcher for ie6? Trodde de slapp IE7 for XP å slippe og oppdatere seksern.

 

 

Jeg tror du hadde blitt sint om du hadde en maskin som ikke kunne kjøre IE7 og måtte sitte med en "farlig" IE6. F.eks. win 2k som ikke støtter ie7. Tviler på at IE6 er legacy allerede. Men det sikkert ikke langt unna nå...

 

Når vista blir standard OS som blir gitt ut med nye maskiner(om ikke det er allerede nå) og bedriftene føler seg trygge på vista, kommer det nok ta slutt for IE6 også?

 

Det føles som om ie er ennå ikke blant automatiske oppdateringer(altså de kritiske) som gjør at man blir sittende med ie6.

Endret av dmdb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Spørsmålet er om bedrifter noen gang kommer til å føle seg trygge med Vista. Det kommer nok ikke jeg til, i hvertfall.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Spørsmålet er om bedrifter noen gang kommer til å føle seg trygge med Vista. Det kommer nok ikke jeg til, i hvertfall.

 

Tviler på at du kommer til å bruke xp i all fremtid. Bare tenk tilbake til win98, tror ikke du kan installere det på den nye maskinvaren...

Lenke til kommentar
Spørsmålet er om bedrifter noen gang kommer til å føle seg trygge med Vista. Det kommer nok ikke jeg til, i hvertfall.

 

Tviler på at du kommer til å bruke xp i all fremtid. Bare tenk tilbake til win98, tror ikke du kan installere det på den nye maskinvaren...

Med tanke på at XP skal supporteres av MS i 7 år til rekker de å komme med et nytt OS innen den tid.

Lenke til kommentar
Argh, er det flere som opplever heftige minnelekasjer etter 2.0.0.11?

Holder bare med at jeg har noen få faner oppe og minnebruken hopper til 138MB, og

Firefox blir tregere enn sirup.

 

 

Her gikk cpu % opp i 100 etter 3-4 faner og minne var på ca. 100-120 MB. Må være noe bug..

 

Spørsmålet er om bedrifter noen gang kommer til å føle seg trygge med Vista. Det kommer nok ikke jeg til, i hvertfall.

 

Tviler på at du kommer til å bruke xp i all fremtid. Bare tenk tilbake til win98, tror ikke du kan installere det på den nye maskinvaren...

Med tanke på at XP skal supporteres av MS i 7 år til rekker de å komme med et nytt OS innen den tid.

 

Så du har ikke brukt win2k altså... Litt Bill Gates prat her...

 

Ok, går med på at xp blir levende litt til, men ikke i Norge/Vest-Europa men kanskje der de bruker eldre HW.

Endret av dmdb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...