Gå til innhold

Firefox 2.0.0.11 allerede klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh, er det flere som opplever heftige minnelekasjer etter 2.0.0.11?

Holder bare med at jeg har noen få faner oppe og minnebruken hopper til 138MB, og

Firefox blir tregere enn sirup.

 

 

Samme her, i tillegg til nevnte bug med CPU. Bytta tilbake til Opera for øyeblikket. Glad jeg ikke er en fanboy og MÅ bruke firefox^^,

Hiver meg med her. Mener det kom med versjon 2.0.0.11 og det ikke var samme problemet i 2.0.0.10. Skal sies at det ikke var mye tid på å få testet ut 2.0.0.10 :ermm:

Lenke til kommentar
Hvilke gode nettsider sikter du til?

 

Sa ikke gode, men de jeg MÅ bruke i jobben;)

 

I tillegg så blir "mine innlegg" refresha når man trykker "back" i firefox. Tenker da på tagen som viser om det har vært aktivitet i det siste. En liten detalj bare.

 

Men denne tråden handler om at FF .11 er sluppet, avslutter diskusjonen.

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
I tillegg så blir "mine innlegg" refresha når man trykker "back" i firefox. Tenker da på tagen som viser om det har vært aktivitet i det siste. En liten detalj bare.

 

Det er jo bare plagsomt. Hva med alle de gangene internett klikker, rett etter du postet, eller ihvertfall trodde du postet, ett innlegg. Og skal trykke tilbake for a prove en gang til. Men neei, der var det vekke ja.

Skjer ikke med Opera ;)

 

edit; og hvis det er en jobb som har interne sider som ikke krever IE, vil jeg jobbe der.

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
I tillegg så blir "mine innlegg" refresha når man trykker "back" i firefox. Tenker da på tagen som viser om det har vært aktivitet i det siste. En liten detalj bare.

 

Det er jo bare plagsomt. Hva med alle de gangene internett klikker, rett etter du postet, eller ihvertfall trodde du postet, ett innlegg. Og skal trykke tilbake for a prove en gang til. Men neei, der var det vekke ja.

Skjer ikke med Opera ;)

 

edit; og hvis det er en jobb som har interne sider som ikke krever IE, vil jeg jobbe der.

 

Smak og behag, jeg synes det er praktisk med den funksjonen. Liker Opera og FF like godt, på forskjellige måter, men kan ikke bruke 2 nettlesere.

Og joda, intranettet til Sør-Trøndelag Fylkeskommune aksepterer det meste.

Lenke til kommentar

Ang. den screenshoten der, så minner det meg på en liten detalj:

 

Er generelt glad i Firefox, men fins det en måte å fjerne den irriterende meldingen om at Firefox har blitt oppdatert? Altså ikke at det foreligger en update, men at den allerede er installert. For den er litt irriterende i et flerbrukermiljø hvor admin ordner alt av updates, men alle brukere får opp en egen side istedenfor bare vanlige startsida si, som informerer om at firefox er oppdatert. Jeg ser ingen grunn til at 100 brukere skal få en slik bekjed, og særlig ikke når det kommer minor updates så ofte.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...