Gå til innhold

Glemt mat og drikke. Den nostalgiske tråden


Aces

Anbefalte innlegg

Hvorfor er ikke Big One Mexicana å få tak i lengre? :nei:
Så er det Crystal Pepsi, husker jeg fikk smake den 2-3 ganger og den smakte akkurat like godt som vanlig pepsi. Skjønner ikke hvorfor den gikk så dårlig, så fint det var å få litt mindre missfarging på tenna.

Eg hivar meg på desse to. Big One Mexican og Pepsi Crystal var gode ting etter min smak! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som husker de grønne og blå sprite-flaskene?

 

"Just because it's green doesn't give you more cred" eller noe sånt, tror jeg det sto på dem. Aaah, jeg husker jeg syntes fargen smakte merkelig, selv om det faktisk var akkurat samme brusen.

Husker den va på en 17. mai for noen år siden.

 

Var det ikke bare 7-Up som hadde grønn flaske?

 

Jeg husker dem! Altså, det var brusen som var farga, ikke bare flaska. Mamma ville ikke la meg kjøpe dem fordi hun påstod at det var usunt med så mye fargestoff. Synes å huske at man blei blå/grønn på tunga av den :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Jeg savner "Bamse-leskedrikkene". Flasken var en gjennomsiktig bamse, med enten rød eller mørk blå leskedrikk. Sikkert mye e-stoffer og annet graps i innholdet, men fy flate så gode de var.

 

Har ikke sett de i butikkene på lenge, noen som vet om de fortsatt eksisterer?

 

Finnes på europris her jeg bor hvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg savner virkelig de gode gamle halspastillene Isbremint! Var alltid så kjekt å komme på fergen der vi kunne få kjøpt disse fantastiske dropsene.

 

Ellers savner jeg også drikken Frutopia som kom i alle verdens smaker. Smakte aldri noe særlig godt, bittert syrlig klissete, men flasken var bare så tøff!

 

Må også nevnes at jeg savner de gode gamle Salte Bjørner (den nye pakken er bare ikke det samme uansett hva de sier!) og den i den korte tiden sjokoladen Soho var i butikkene var det en favoritt! Ikke for å glemme de herlige daimkulene.

Lenke til kommentar
Om det er de man får i jordbær og en i salt lakris elns og som er så sure at du går med snurpete munn og rævhøl i noen dager etter å ha spist de, så selges de så vidt jeg vet enda.

Så dem i alle fall på Bunnpris for et par dager siden :p

 

Mulig, mulig :p

Husket de kostet 0,90 for leeenge side. De 20 kr jeg fikk i lørdagspenger gikk ene og alene til slike!

Lenke til kommentar

Jeg er lykkelig over at Maaruds potetgull med salt og eddik (eller vinegar for dere engelsktalende skapninger der ute) er tilbake i butikken. Det er snadderchips for far, det. Pleier å kjøpe noen poser

 

Savner: Soho, Banan-Litago, Cola Vanilje og Pepsi Cappucino (disse smakte egentlig litt kvalmende, men jeg kjøpte dem bare når jeg var syk, og da fungerte det fint. Må jo straffe kroppen litt). Drillo-isen var også særdeles god.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...