Gå til innhold

Julekonkurranse 2007 – dag 1 (PS3)


Anbefalte innlegg

Kan flere i samme famile delta? Eller har jeg kapret en plass nå slik at ingen andre kan bli med? :roll:

 

Hadde vært greit å fått et svar på denne ja :)

Jeg ser ingen grunn til at flere medlemmer av samme familie ikke skal kunne delta i samme konkurranse. Det blir som å si at eldstesønnen i familien ikke skal få spille Lotto fordi pappa har gjort det.

 

Hvis en på under 18 år vinner, kan dere ikke da bare la være å sende med R:FoM?

Nei, vi sender premien som den er. Hvis en person under 18 år vinner, så er det denne personens eget ansvar. Vi på vår side har gjort det vi kan, nemlig å gjøre deltakerne observant på aldersmerkingen.

Endret av TST
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere vil nok få andre muligheter. Denne gangen var det er spill med 18 års aldersgrense, neste gang er det sikkert ikke det. Kan ikke ta hensyn til alle.

Å nei, for all del. Hva med en like fet premie kun for oss under 18 år, så får Gamer en sjanse til å vise at de bryr seg om alle som følger med på siden deres? Joda, velsigne dem for at det i det hele tatt finnes en julekalender med mange mange fine premier, finfine omtaler, etc.

Lenke til kommentar
Dere vil nok få andre muligheter. Denne gangen var det er spill med 18 års aldersgrense, neste gang er det sikkert ikke det. Kan ikke ta hensyn til alle.

Å nei, for all del. Hva med en like fet premie kun for oss under 18 år, så får Gamer en sjanse til å vise at de bryr seg om alle som følger med på siden deres? Joda, velsigne dem for at det i det hele tatt finnes en julekalender med mange mange fine premier, finfine omtaler, etc.

Om en under 18 år vinner så får han jo fortsatt premien, så det er ingenting å klage over.

Vertfall slik jeg forstod det på TST.

Lenke til kommentar
Kan flere i samme famile delta? Eller har jeg kapret en plass nå slik at ingen andre kan bli med? :roll:

 

Hadde vært greit å fått et svar på denne ja :)

Jeg ser ingen grunn til at flere medlemmer av samme familie skal kunne delta i samme konkurranse. Det blir som å si at eldstesønnen i familien ikke skal få spille Lotto fordi pappa har gjort det.

Eh, hva mente du med dette? Slik jeg forstår det er de to setningene til TST en selvmotsigelse, den første sier det motsatte av den andre.
Lenke til kommentar
Kan flere i samme famile delta? Eller har jeg kapret en plass nå slik at ingen andre kan bli med? :roll:

 

Hadde vært greit å fått et svar på denne ja :)

Jeg ser ingen grunn til at flere medlemmer av samme familie skal kunne delta i samme konkurranse. Det blir som å si at eldstesønnen i familien ikke skal få spille Lotto fordi pappa har gjort det.

Eh, hva mente du med dette? Slik jeg forstår det er de to setningene til TST en selvmotsigelse, den første sier det motsatte av den andre.

Et viktig ord som "ikke" hadde falt ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...