Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Videogamesplus.ca


Anbefalte innlegg

Ikke hør på Innos,han er bare furten for at han måtte vente i evigheter på sin PS3 fra Norge...hehe...

 

Neida..stor HDD er greit,men ikke nødvendig...

 

Og hva han mener med PS1/2 spill fra USA skjønte eg ikke helt,da du sannsynligvis skal spille PS3 spill med maskinen din,og har du en PS2 fra før er det vertfall ingenting å diskutere.

 

Å ikke kunne spille mine PS2 spill på PS3 maskinen min fra Canada ser eg ikke som noe tap,men så har eg PS2 fra før også da....

Stor overraskelse at DU tyr til den slags. Om jeg skulle sunket til ditt nivå kunne jeg sagt at du bare gjør dette for å forsvare ditt kjøp av 80gb-versjonen, men det gidder jeg ikke (eller kanskje jeg nettopp gjorde det?).

Grunnen til at jeg snakker om PS1/2-spill er at det er den ENESTE virkelige forskjellen mellom konsollene. Nå gjelder dette derimot kun spill fra nord-amerika, så om du ikke skal kjøpe spill på ebay er dette ubrukelig. Å betale mer for 40gb ekstra lagringsplass, kortleser og to ekstra usb-porter i en SPILLLKONSOLL er på grensen til idioti. Hva skal du bruke den ekstra plassen til? Det finnes uansett langt billigere måter å utvide lagrinsplassen på. Nå vet jeg ikke hvor mye mer den koster, men at det ikke er verdt det er jeg rimelig sikker på.

 

Det lurste er nok å gjøre som du forslo selv, kjøpe 40gb-versjonen og et par spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja,det er jo idioti...hvorfor gå for det største når man kan ha det minste.

 

Ikke sant..du har jo helt rett.

 

Eg..dusten kjøpte den største med alt tilbehøret som er på maskinen BILLIGERE enn dere kjøpte deres her i Norge. :wallbash: eg eeeeeer så teit.

 

*Noen som vil bytte????*

 

Hahah......... :roll:

 

 

 

Drit i det Innos,vi får la det ligge eller ta det på PM,trenger ikke tulle i denne tråden også :)

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar

Jeg hadde ingen intensjoner om å krangle med deg, jeg ville bare hjelpe han som spurte om 40gb+spill vs 80gb. Jeg snakket for svarte ikke om kjøpe i Norge vs å kjøpe fra VGP, men når du først nevner det; jeg tror han her er uenig med deg. Jeg som også har fått feil på PS3, dog fra Norge, får fikset helt gratis, og ville nok derfor gjort det igjen selv uten tilbudet til Elprice. Jeg nevner det ikke for å "vinne diskusjonen", men for å gjøre folk oppmerksomme på at det å kjøpe fra andre siden av dammen ikke bare er fryd og gammen. Jeg klandrer derimot ikke dere som kjøper fra VGP, det er jo en del å spare. Greia er derimot at når man uansett ikke har muligheten til å spille PS2-spill, så kan man like så godt kjøpe 40gb og spare pengene (for så å kjøpe et par spill istedenfor).

 

 

Ja,det er jo idioti...hvorfor gå for det største når man kan ha det minste..
Flott argument, hadde de bare kostet det samme.
Eg..dusten kjøpte den største med alt tilbehøret som er på maskinen BILLIGERE enn dere kjøpte deres her i Norge. :wallbash: eg eeeeeer så teit.
Jeg kjøpte 60gb-versjonen og fikk med mer tilbehør enn deg, bare så det er sagt. =)

 

Håper jeg er unnskyldt fra litt semi-off-topic mtp. at jeg er saklig i samme innlegg.

Lenke til kommentar
Greia er derimot at når man uansett ikke har muligheten til å spille PS2-spill, så kan man like så godt kjøpe 40gb og spare pengene (for så å kjøpe et par spill istedenfor).

 

Ja,viss man IKKE har mulighet til å spille PS2 spill så,har ikke nektet på den eg.

 

Og det tilfellet du nevner...det er EN person...er sikkert flere som har kjøpt i norge som har fått problemer med maskinen.

 

Og skulle det gå galt,og eg må sende den "over dammen" for rep så gjør eg det uten å blunke :)

Lenke til kommentar
Greia er derimot at når man uansett ikke har muligheten til å spille PS2-spill, så kan man like så godt kjøpe 40gb og spare pengene (for så å kjøpe et par spill istedenfor).

 

Ja,viss man IKKE har mulighet til å spille PS2 spill så,har ikke nektet på den eg.

 

Og det tilfellet du nevner...det er EN person...er sikkert flere som har kjøpt i norge som har fått problemer med maskinen.

 

Og skulle det gå galt,og eg må sende den "over dammen" for rep så gjør eg det uten å blunke :)

Greia er ikke at det er mer feil på de amerikanske konsollene, men at rep koster ca 1400 kr i frakt og at det tar evigheter.

 

Uansett, hvorfor så hypp på å krangle om du ikke var uenig med meg?

Lenke til kommentar
Ikke hør på Innos,han er bare furten for at han måtte vente i evigheter på sin PS3 fra Norge...hehe...

 

Neida..stor HDD er greit,men ikke nødvendig...

 

Og hva han mener med PS1/2 spill fra USA skjønte eg ikke helt,da du sannsynligvis skal spille PS3 spill med maskinen din,og har du en PS2 fra før er det vertfall ingenting å diskutere.

 

Å ikke kunne spille mine PS2 spill på PS3 maskinen min fra Canada ser eg ikke som noe tap,men så har eg PS2 fra før også da....

Stor overraskelse at DU tyr til den slags. Om jeg skulle sunket til ditt nivå kunne jeg sagt at du bare gjør dette for å forsvare ditt kjøp av 80gb-versjonen, men det gidder jeg ikke (eller kanskje jeg nettopp gjorde det?).

Grunnen til at jeg snakker om PS1/2-spill er at det er den ENESTE virkelige forskjellen mellom konsollene. Nå gjelder dette derimot kun spill fra nord-amerika, så om du ikke skal kjøpe spill på ebay er dette ubrukelig. Å betale mer for 40gb ekstra lagringsplass, kortleser og to ekstra usb-porter i en SPILLLKONSOLL er på grensen til idioti. Hva skal du bruke den ekstra plassen til? Det finnes uansett langt billigere måter å utvide lagrinsplassen på. Nå vet jeg ikke hvor mye mer den koster, men at det ikke er verdt det er jeg rimelig sikker på.

 

Det lurste er nok å gjøre som du forslo selv, kjøpe 40gb-versjonen og et par spill.

Ja, nå spørs det jo hvor mye mer du betaler da, og betale ca 500 kr mere for dobbelt så stor harddisk , kortleser og to ekstra usb porter

vil jeg langt i fra kalle idioti, da vil jeg heller si at det idioti og gå for 40gb versjonen bare for og spare 500kr. Innos? bilr det egentlig så mye billigere og utvide plassen på andre måter?

Lenke til kommentar
Ja, nå spørs det jo hvor mye mer du betaler da, og betale ca 500 kr mere for dobbelt så stor harddisk , kortleser og to ekstra usb porter

vil jeg langt i fra kalle idioti, da vil jeg heller si at det idioti og gå for 40gb versjonen bare for og spare 500kr. Innos? bilr det egentlig så mye billigere og utvide plassen på andre måter?

Trodde prisforskjellen var større, men mener fortsatt at det ikke er verdt det. For 500 får man et spill, og hvorfor skal man bruke så enormt med plass i sin PS3? Til musikk og filmer er en ekstern harddisk (evt. å streame) mye mer praktisk IMHO.

Og ja, det blir billigere å utvide plassen på andre måter. Se bl.a her og her.

 

edit: Flyttet parantesen.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

jeg ville i alfall ha kjøpt 80gb versjonen istede for et ekstra spill, det du linker til der vil jeg ikke kalle mye billigere, hva er det som er så mye billigere med det der?, kjøper man 80gb versjonen har man alt ferdig montert dessuten har man kortleser innebygd også :p.

Lenke til kommentar

Man kan enten velge å spare 250 kr ved å installere HD selv (har lest litt, og det ser ut som en veldig lett prosess), og da får du en backup 40gb hdd. Evt. kan du gjøre noe enda smartere om du er ute etter mye plass og hive inn en 250gb hdd for 900. Mener uansett at det aller beste er en ekstern hdd. Da blir flytting av filer osv også mye lettere, og det å ha en ekstern hdd er utrolig praktisk.

 

Uansett, det aller viktigste poenge er; det er en spillkonsoll, og hva skal du med de ekstra 40gb når PS3 kan streame musikk/video osv?

Greit nok, hvis du trenger AKKURAT 80gb så er 80gb-versjonen et godt kjøpt. De fleste av oss trenger derimot ikke 40gb engang, og om vi gjør, så er det aller smarteste å gjøre å slå til med en ekstern hdd (eller 250gb).

 

edit: Leif.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Tror ikke du vil spare noe spesielt uansett siden du må regne med frakt, noe som i seg selv blir dyrt på en slik tung pakke + evt toll/moms. Om du ikke er kresen anbefaler jeg å snoke i lokalaviser, qxl, finn o.l. for brukte maskiner.
Kan nok spare littl på å kjøpe fra ebay.co.uk. De hjelper deg som oftest med å slippe toll/moms, og frakt fra Storbritania er ikke så forferdelig dyrt.

 

edit: Glem det, med frakt ble det like dyrt som hos elprice i Norge.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...