Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Videogamesplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok du har misforstått, Diesel_.

 

Hvis det er relativt like priser i de to landene og økonomien går nedover i USA og dollaren faller vil det bli billigere der, og man vil ikke tjene noenting på økonomisituasjonen i statene ved å betale i CAD.

 

Og jo, jeg husket det nå, 80GB-versjonen har hardwareendringer som gjør den inkompatibel med PS2-spill, derfor bruker den softwareemulering til å kjøre eldre spill, som vil føre til at ikke alle spill er kompatible og den bruker betydelig mer ressurser, utenom det er den lik en 60GB versjon.

 

Dessuten er det menigsløst å betale for 40GB mer når man kan få en Seagate Momentus 160GB for 365kr, som er dobbelt så stor. En 80Gb 2.5" disk er ikke noe annet enn en bordbrikke sett i lys av prisutviklingen på disker. De fleste amerikanske butikker har 40GBen inne for 400$, lurer på hvorfor videogamesplus ikke fører den.

Lenke til kommentar
Jeg tror nok du har misforstått, Diesel_.

 

Hvis det er relativt like priser i de to landene og økonomien går nedover i USA og dollaren faller vil det bli billigere der, og man vil ikke tjene noenting på økonomisituasjonen i statene ved å betale i CAD.

 

Nei,såklart vil en ikke tjene noe på å kjøpe fra feks Canada der kursen er lavere enn i USA :roll:

 

VILL blir billigere i USA...hahah..ja du kan jo sitte på gjerdet og vente og håpe på at dollaren faller enda mer,men virket ikke som Snoopy_94 her er så keen på og sitte å vente på kursfall da.

 

CAD-Canadian Dollars..du kjøper den ikke fra USA...du kjøper den fra..ja riktig..CANADA....

 

Så eg tror nok du har misforstått Inception

 

EDIT:nå er forresten 40'en på lager hos VGP

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar

[/b]

 

VILL blir billigere i USA...hahah..ja du kan jo sitte på gjerdet og vente og håpe på at dollaren faller enda mer,men virket ikke som Snoopy_94 her er så keen på og sitte å vente på kursfall da.

 

Hehe...må få solgt 360'en min og 2 spill først...så det kan ta litt tid vis jeg ikke er heldig.

 

Ææhh...skjedde noe feil med quoten=/

Endret av Snoopy_1994
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...