Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Videogamesplus.ca


Anbefalte innlegg

Hei, har et par spørsmål angående PS3, skal nå bruke mine vel sparte jobbkroner på en slik drømmemaskin :love:

Hva lagrer dere på PS3'en(Bør jeg velge 40/80GB)? Er det filmer, bilder og musikk? Hva kan man bruke PSP til på PS3? Noen spill å anbefale, skal kjøpe PS3(40/80gb), Asassins Creed, Skate, CoD4 og et-eller-annet-maddenNFL spill ;):D:yes::cool::woot:

Nå skal det bli fest på gutterommet :wee::laugh::fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har et par spørsmål angående PS3, skal nå bruke mine vel sparte jobbkroner på en slik drømmemaskin :love:

Hva lagrer dere på PS3'en(Bør jeg velge 40/80GB)? Er det filmer, bilder og musikk? Hva kan man bruke PSP til på PS3? Noen spill å anbefale, skal kjøpe PS3(40/80gb), Asassins Creed, Skate, CoD4 og et-eller-annet-maddenNFL spill ;):D:yes::cool::woot:

Nå skal det bli fest på gutterommet :wee::laugh::fun:

 

Heihå.

 

Viss du ikke bryr deg så veldig om å kunne spille Europeiske DVD-er,så anbefaler eg å kjøpe maskinen din fra denne siden

 

Her kjøpte eg min fra...den sendes fra Canada og du har den innen en uke,5 dager i mitt tilfelle.

 

519 CAD(Canadian Dollars) er rundt 2835 norske kroner,noe som, er veeesentlig billigere enn her i norge,pluss at du får den mye kjappere enn med det norske postvesenet. ;)

 

Eg har enda ikke lagret annet enn nedlastede spill og to trailers fra Playstation Store på min maskin enda,men med 80 Gig så har du vertfall nok plass,og om du vil kan du kjøpe en enda større HDD og sette inn om du trenger det senere.

 

Asassins Creed og CoD4 er spill å anbefale,Ridge Racer 7 også viss du liker denne serien. :)

 

Trenger du mer hjelp kan du PM'e meg :)

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar
Heihå.

 

Viss du ikke bryr deg så veldig om å kunne spille Europeiske DVD-er,så anbefaler eg å kjøpe maskinen din fra denne siden

 

Her kjøpte eg min fra...den sendes fra Canada og du har den innen en uke,5 dager i mitt tilfelle.

 

519 CAD(Canadian Dollars) er rundt 2835 norske kroner,noe som, er veeesentlig billigere enn her i norge,pluss at du får den mye kjappere enn med det norske postvesenet. ;)

 

Eg har enda ikke lagret annet enn nedlastede spill og to trailers fra Playstation Store på min maskin enda,men med 80 Gig så har du vertfall nok plass,og om du vil kan du kjøpe en enda større HDD og sette inn om du trenger det senere.

 

Asassins Creed og CoD4 er spill å anbefale,Ridge Racer 7 også viss du liker denne serien. :)

 

Trenger du mer hjelp kan du PM'e meg :)

Hadde tenkt til å bestille i morgen, siden DHL leverer i helger og(?), bør den komme frem om en uke ca..

Håper de får den til i morgen, de hadde ikke den nå.. Var det 519 CAD for 80gb versjonen? I såfall kjøper jeg det og bare dropper madden NFL spillet, tror jeg, men fortsatt usikker på hvor stor harddisk jeg trenger.. Må se ann hvor mye penger jeg( :ohmy: ) har :p

Lenke til kommentar
Hadde du roet spill kjøpet så hadde du hatt fint råd til 80'en.

 

Men lykke til med kjøpet :)

Hehe, så de hadde 40gb versjonen inne nå, men mor har ikke penger på kortet, må nok vente til i morgen.. :thumbdown: Men det blir 40gb med Asassins Creed, Cod4 og Skate, har ikke penger til noe mer :dontgetit: Og de spillene er for meg et must på PS3, er mye dyrere i Norge med spill også, så jeg taper ingenting..

 

Edit: Er det noe galt med preplayed spillene, bortsett fra at de er spilt før? sparer litt på det og det er noe som er viktig for meg :tease: Er det noen kabler etc. jeg må ha med, eller følger det jeg trenger med? Og det går med denne PS'en på en 5-6 år gammel tv?(uten HD)..

Blir PS3 40gb med 3 spill, 605 CAD :p;)

Endret av marvol
Lenke til kommentar

Ikke hør på Innos,han er bare furten for at han måtte vente i evigheter på sin PS3 fra Norge...hehe...

 

Neida..stor HDD er greit,men ikke nødvendig...

 

Og hva han mener med PS1/2 spill fra USA skjønte eg ikke helt,da du sannsynligvis skal spille PS3 spill med maskinen din,og har du en PS2 fra før er det vertfall ingenting å diskutere.

 

Å ikke kunne spille mine PS2 spill på PS3 maskinen min fra Canada ser eg ikke som noe tap,men så har eg PS2 fra før også da....

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...