Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Videogamesplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du mener sonefri, så ja. PS3-spill er sonefrie, men ikke PS2 og PS1-spill. Dvs, du kan kjøre et PAL PS3-spill på en NTSC-PS3, men ikke PAL-PS1 spill på en NTSC PS3.

 

Tv'en din støtter NTSC, så du kan trygt kjøpe en NTSC-maskin.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Heisann!

 

Satt og leste de 3-4 første sidene i denne tråden i stad, og må si jeg er mildt sagt imponert over VGP. Billig, gavemerking og rask levering. Er det fortsatt slik? Vurderer sterkt å starte og bruke denne siden, såfremt jeg får overtalt skeptiske foreldre. Dessuten, er det mulig å bruke oppkrav ved kjøp derifra? Hadde vært utrolig bra, siden det ville gjort foreldrene mine mye mer villige til å la meg handle derifra, siden de da slipper å slenge ut kontoinformasjon etc. :D

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Er det like trygt da å få spillene uten toll-avgift, slik det var for dem som skrev for vel et år siden i denne tråden?

Er nok større sjangse for å bli tatt av tollen nå enn før. Vet om flere som ble oppdaget.

Lenke til kommentar
Så om jeg bestiller PES 09 og Prince of Persia til PS3, hvor mye vil jeg få i baksmell fra tollvesenet om jeg eventuelt blir oppdaget? Det blir ca 683 kroner disse to spillene med frakt.

 

Tror det var et gebyr på en hundrings og 25% av varens verdi.

 

638+25%= 853,75+100= 953,75,-.

 

Sånn ca. utregning.

 

Samtidig vet jeg ikke om de sender spillene hver for seg...

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...