Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Videogamesplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt noen spill fra VGP. Fikk pakken på døra i dag hvor det står følgende:

"Varene du nå har mottat er ufortollet. Varene må derfor ligge urørt i sin ytre emballasje inntil tollekspedisjon er foretatt.

Tollekspedisjonen blir foretatt av DHL Express."

 

Er dette noe man får hver gang ved forsendelse fra DHL. Kan jeg åpne pakken? Må jeg betale toll?

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Tenkte jeg kunne fortelle om min erfaring med VGP.

 

Jeg bestilte:

  • PS3 40GB
  • GTA IV
  • Dragon HDMI kabel

på en torsdag kveld norsk tid. Jeg skrev for sikkerhets skyld at jeg ville at pakken skulle merkes med $30 CAD i kommentarfeltet ved bestilling. Jeg betalte med Paypal og da slipper du verifisering av bankkortet som det har vært mye frem og tilbake med tidligere i denne tråden. Førstkommende mandag var pakken klar for henting hos DHL.

 

Da jeg fikk den var den omhyggelig pakket inn og det sto et klistremerke på den om at DHL hadde lov til å sende ut ufortollede pakker og de skulle ta seg av fortollingen, og at jeg ikke kunne åpne den før de hadde gjort det. Dette er nå over to uker siden og jeg har ikke hørt noenting (jeg åpnet den selvfølgelig med en gang jeg kom hjem). Dette regner jeg med at er ute av verden.

 

Jeg har brukt maskinen på fire TV'er hvorav to var HD-ready (mindre enn 1 år gamle) og to var eldre TVer med SCART-tilkobling (over ti år begge to) og maskinen funket som bare det. På den ene HD ready skjermen fikk jeg ikke lyd via HDMI kabelen (på den andre ble lyd og bilde levert gjennom den) så jeg måtte plugge inn AV kabelen (som følger med maskinen), koble den til stereoanlegget og velge at outputkilden til lyd skulle være fra AV-kabel i Sound Settings i menyen til PS3'en. Jeg kan jo også nevne at HDMI vs SCART er natt og dag (hvertfall på GTA) om noen sitter å vurdere en HD/HD ready TV :)

 

Noe som skremte meg litt var at på undersiden av konsollen sto det 120V så jeg måtte innom her og få det bekreftet (takk Angels Eye) at dette sto på de andre forumbrukerene sin konsoll. Jeg regnet nesten med at det ville stå 120V/230V eller at det var en bryter du kunne bestemme input volten på, men det er det altså ikke, men maskinen virker fint allikevel.

 

 

 

Totalt betalte jeg 3300,-

 

Det er ingenting å utsette på VGP!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Er det noen her som har bestilt en Wii fra denne siden før?

 

Ja jeg gjorde det da den ble lansert i 2006.

 

Fungerer den fint på en vanlig norsk bilderørs-tv?

 

Så lenge TVen takler et signal som heter NTSC 3,58 skal det gå fint.

 

Og hvordan gikk det med tollen?

 

Glatt igjennom.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...