Gå til innhold

Savner du Halo?


olopolo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle jeg velge om igjen hadde jeg helt klart gått for en PS3 igjen uten og nøle. Hadde Xbox tidligere og digget Halo. Og hadde det blitt gitt ut på PS3 er nok dette en av spillene jeg hadde kjøpt. Det som er fint med Halo er jo at det blir gitt ut på PC til slutt også, så den tiden det tar skal jeg klare og vente..:)

Lenke til kommentar

Har spilt 1 og 2 på Xbox, de var gode spill. Men er i utgangspunktet ingen helstøpt FPS-fantast, så klarer meg uten. Dog kjenner savnet mht Mass Effect og Dead Rising(!). Dessuten, som aJens1 sa, så kommer de tilgjengelig på PC etterhvert. Samme går for Gears Of War.

Endret av virulence
Lenke til kommentar

Halo serien er ett av flaggskipa til MS og ikke uten grunn. Spillet lever helt klart opp til forventningen og er for min del ett must ha spill. Selv om single player delen kanskje ikke er så veldig lang så har det en multiplayer del som fungerer utmerket. Tror Halo3 vill bli like stort som det Halo2 har verdt i og med att mange spilte Halo2 selv på sin 360, tror ikke akkuratt folk gidder å spille ett spill som suger for å si det sånn.

 

Nei savner ikke Halo3 selv, men grunnen er ikke att jeg syntes det er ett dårlig spill men det har jo kommet så veldig mye annet som er bra de siste månedene som har gjort att Halo3 har en liten spillepause hos meg.

 

Legger merke til att enkelte sier att det kommer til PC etterhvert det gjør det helt sikkert siden begge de andre har gjort det men til hvilken pris. Bare ta en liten titt på system specs på feks Gears så ser man att man må ha en pc som langt overgår 360 i pris.

Lenke til kommentar

Å spørre fanboys om de savner en spillserie på en konkurrerende konsoll skal vel mye til for å få dem til å innrømme. De som kun har PS3 i dag er ikke annet enn fanboys og er det et spill de garantert misliker sterkt så er det såklart det mest populære spillet på xbox.

 

Derfor hjernevasker de seg selv til å tro at middelmådigheter som Resistance er bedre osv. Og så vil de unnskylde seg med at de "ikke" er fanboys, de har kjøpt PS3 pga "Ratchet and Clank" osv. Jauda.

 

Og selvsagt spill som kommer om et år eller to som man har ingen garanti for vil bli bra eller ikke.

Lenke til kommentar
Å spørre fanboys om de savner en spillserie på en konkurrerende konsoll skal vel mye til for å få dem til å innrømme. De som kun har PS3 i dag er ikke annet enn fanboys og er det et spill de garantert misliker sterkt så er det såklart det mest populære spillet på xbox.

 

Derfor hjernevasker de seg selv til å tro at middelmådigheter som Resistance er bedre osv. Og så vil de unnskylde seg med at de "ikke" er fanboys, de har kjøpt PS3 pga "Ratchet and Clank" osv. Jauda.

 

Og selvsagt spill som kommer om et år eller to som man har ingen garanti for vil bli bra eller ikke.

Ah yes

 

Min oppfatning er stikk motsatt. En finner selvfølgelig den gjengen du snakker om her, men majoiteten vil misunne gode ekslusive 360 spill. Som forsåvet mange har sagt at de gjør, ved å si at de kunne tenke seg bl.a GeOW og Mass Effect. Om dog Halo3 er bedre enn Resistance, eller CoD for den sags skyld skal jeg ikke uttale meg om, men utifra hva en har lest så skulle det ikke forundra meg og vil derfor stille meg bak Yahtzee sin anmeldelse av Halo3:

 

LINK

 

Halo3 oppskrytt? Det skal jo jaggu mene. :D

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Å spørre fanboys om de savner en spillserie på en konkurrerende konsoll skal vel mye til for å få dem til å innrømme. De som kun har PS3 i dag er ikke annet enn fanboys og er det et spill de garantert misliker sterkt så er det såklart det mest populære spillet på xbox.

 

Derfor hjernevasker de seg selv til å tro at middelmådigheter som Resistance er bedre osv. Og så vil de unnskylde seg med at de "ikke" er fanboys, de har kjøpt PS3 pga "Ratchet and Clank" osv. Jauda.

 

Og selvsagt spill som kommer om et år eller to som man har ingen garanti for vil bli bra eller ikke.

 

made my day, bare en fanboy kan skrive det du skriver:)

 

så alle de 4 millionene eller wootever som bare eier en ps3 er automatisk sony fanboys?:S

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Lurt å spørre om slikt i Sony forumet. Alle vet jo hvilke svar som kommer. :) Og ja, jeg savner Halo, selv om vi har 360 i hus også. Halo skulle vært på alle formater, for det er et helt fantastisk spill. Førstevalget da vill jo så klart vært til PC.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Lurt å spørre om slikt i Sony forumet. Alle vet jo hvilke svar som kommer. :) Og ja, jeg savner Halo, selv om vi har 360 i hus også. Halo skulle vært på alle formater, for det er et helt fantastisk spill. Førstevalget da vill jo så klart vært til PC.

 

eller bare vanskelig å innse at ikke alle liker halo 3?

 

er det noe jeg savner er det mass effect:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...