erikman Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hei jeg har en HP pavilion dv9005 ea. den har jeg tenkt å sette inn en ny harddisk i. Jeg har funnet en disk som passer og alt sånt. men da jeg spurte en fyr på elkjøp sa han at jeg trengte en kobling(omformer) for å kunne koble den til PC-en. så spørsmålet mitt hvor kan jeg få tak i denne. jeg tror han på elkjøp sa at han kunne gi meg en. men hvis ikke hvor kan jeg skaffe en slik en?
daruu Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) Hva slags HD er det du skal sette inn? edit: disse to skulle passe uten noen slags omformer ihvertfall http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339185 Endret 30. november 2007 av daruu
erikman Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 nei det trodde jeg også men HP har en sånn spesial plugg( av sikerhets grunner). det er harddisk av denne typen jeg også har sett på bare med 320gb
daruu Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hmm, jeg har aldri hørt om at HP har no spesiell HD men, du kan jo evt ta opp å se?
otis Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Det er ingen spesial plugg, men snarer en liten kontakt for å treffe kontakt punktene korrekt når den monteres i PC. Kontaktene på PC er jo montert for stikke disken nedi og ikke sideveis. Disse kan du få kjøpe fra, regner jeg med, Inofcare f.eks. eller muligens noen sider i andre deler av verden/ Norge.
GabrielV Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Adapter for disken finner du på disken som maskina kom med, bare forsiktig dra den av og monter denne på ny disken din.
otis Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Regnet med at han skulle putte 1 disk til, om den ikke hadde det allerede...?
GabrielV Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Mener å huske at dv9005 kun har plass til 1stk disk....
erikman Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 (endret) feil den har to har skrudd opp og sett. men har Inofcare en hjemmeside som jeg kan bestille fra. jeg har sendt en mail til HP og spurt om de kan sende men får ikke svar før på mandag da jeg var på elkjøp for å hente PC-en min etter en reparasjon sa de der at de kanskje kunne skaffe en. men det var på grunn lag av at de utførte instalasjonen av hardisken. og jeg tror det vil koste meg 300 kr+ og da setter jeg den heller inn selv hvis det er billigre. Endret 30. november 2007 av erikman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå