Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, dette ender ikke ille, såfremt til at ingen holder en grudge mot meg holder jeg ingen grudge mot dem. Missliker ingen synes bare at alles syn på saken skal komme like godt frem og tenkes igjennom og ikke bare avfeid med et kjapt motargument... Altså se igjennom øynene til den andre.

Lenke til kommentar

Forstår Hus. veldig godt, er ikke å feig tid å gjøre det på, 3stk. har gått på 2 dager.

Så at flere forsvinner kommer ikke til å forbause meg, skulle bare ønske de som har sluttet nå kan gi klanen en mulighet til å rette opp....eller ikke.

Strind.: Helt enig, men når det blir såpass konflikt så løper folk.

 

Alt som har blitt sagt her kan jobbes med hvis man vil klare å holde sammen, såklart ingenting kan forandre det som har skjedd.

Men føler ting bare blir dratt mer og mer ut, såklart det er bra at ting kommer frem...men de tingene må man tåle og høre også og så jobbe derfra.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Da lister vi opp de som leaver og blir da, for ordens skyld, jeg selv blir, men har mistet oversikten og er litt spent på hvordan "aftermath" av dette blir, selv mener jeg vi ikke bør ha tapt noen spillere på dette, spesielt mtp at problemene nå faktisk blir jobbet med.

 

 

Synes alle som leaver skal la brass og resten av de som blir få en ny sjanse, for QA.

 

Av leavere har vi:

Brelett.

Leizureman.

FF63.

Husgark?

Gitguru? (har vel strengt tatt ønsket å inn i bedre klan lenge)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...