Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er deres mening ang scripts?

 

Tenker da hovedsakelig på autopistol og autoreload scriptene.

Vet ikke helt hva du mener med autopistol-script, men jeg antar at det er fast-shoot-script. Ettersom dette er forbudt i alle ligaer, synes jeg det bare er teit å bruke det, selv på public. Jeg er i mot alle scripts som gir deg en urettferdig fordel, ved å f. eks trykke umenneskelig fort på en knapp. Dette innebærer altså også "Massive-Duck-Jump-Spam-Script". Autoreload script er forsåvidt greit. Det gir deg en fordel, men alle kan i teorien utføre dette like bra uten scripts. Selv bruker jeg ingen scripts og har heller ingen planer om å gjøre det.

Lenke til kommentar
Hva er deres mening ang scripts?

 

Tenker da hovedsakelig på autopistol og autoreload scriptene.

Vet ikke helt hva du mener med autopistol-script, men jeg antar at det er fast-shoot-script. Ettersom dette er forbudt i alle ligaer, synes jeg det bare er teit å bruke det, selv på public. Jeg er i mot alle scripts som gir deg en urettferdig fordel, ved å f. eks trykke umenneskelig fort på en knapp. Dette innebærer altså også "Massive-Duck-Jump-Spam-Script". Autoreload script er forsåvidt greit. Det gir deg en fordel, men alle kan i teorien utføre dette like bra uten scripts. Selv bruker jeg ingen scripts og har heller ingen planer om å gjøre det.

 

Enig med Brass!

Lenke til kommentar
Hva er deres mening ang scripts?

 

Tenker da hovedsakelig på autopistol og autoreload scriptene.

Vet ikke helt hva du mener med autopistol-script, men jeg antar at det er fast-shoot-script. Ettersom dette er forbudt i alle ligaer, synes jeg det bare er teit å bruke det, selv på public. Jeg er i mot alle scripts som gir deg en urettferdig fordel, ved å f. eks trykke umenneskelig fort på en knapp. Dette innebærer altså også "Massive-Duck-Jump-Spam-Script". Autoreload script er forsåvidt greit. Det gir deg en fordel, men alle kan i teorien utføre dette like bra uten scripts. Selv bruker jeg ingen scripts og har heller ingen planer om å gjøre det.

 

 

Enig i det. Selv føler jeg at autoreload scriptet også er litt i overkant. Den eneste måten å reloade like kjapt på er å holde en finger på R hele tiden, og det er praktisk umulig hvis du prøver å bevege deg til høyre (i hvert fall for meg).

 

Jeg bare spør siden det er ganske forskjellige meninger på TF2 forumet.

Lenke til kommentar

Inspirert av posten til Brass tok jeg omsider mot til meg, og skummet gjennom de 5-6 sidene jeg ikke hadde fått med meg her.

 

Og jøss; jammen har det skjedd mye mens jeg var på øvelse! Hva skjer med QA nå? Jeg har også i lengre tid merket at vi er delt i to leirer; den delen som vil komme så høyt som mulig, og den delen som spiller bare for å ha det litt morro. (Jeg mener ingenting vondt om noen av delene, mener bare at det er sant som Leiz/Bata har sagt tidligere, at det er to ulike meninger innenfor QA).

 

Jeg for min del hører nok mest hjemme blant dem som spiller for morro skyld, og liker egentlig ikke å drive å trene for å bli best, og konkurrere i alle mulige slags ligaer. En PCW i blant er godt nok for meg (men nå er jo jeg ganske inaktiv for tiden, da, så jeg får ikke så mye spilling uansett).

 

Håper QA kan holde sammen, i det minste som en liten gjeng som tar seg en kamp en gang i blant :D

(Kanskje løsningen er å opprette en Elite-QA og en Casual-QA?)

Lenke til kommentar
Retter en takk til Brass (og alle andre tidligere og nåværende admins av QA). En spesiell takk til Leizureman for hans kamp mot elitismen (her vet jeg dere er uenige og vil hate meg for )

Takk til Il Duce som har lagt sjela si i å progge småapplikasjoner for siden vår og nok engang takk til Brass som har gjort stort sett alt administrativt arbeid i klanen den siste tiden.

Posten var ikke ment som min endelige avskjed, men var bare ment for å informere om hvordan situasjonen var. Føler at det er bedre å fortelle at jeg muligvis vil spille try for en annen klan, enn å gå bak ryggen på hele klanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...