Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner fortsatt ikke hvorfor de banna meg... :innocent:

Jeg løp jo bare rundt og var ubrukelig som medic,pyro, og engie. :w00t: Og hvis det er grunnlag så må de i tillegg til å banne seg selv banne hele servern. Og det høres ut som dårlig business spør du meg.

Edit:retta skrivefeil

Endret av gitguru
Skrevet

Jeg lurer egentlig og på det. Skjønner at jeg, FF og Brass ble banna. Men du gjorde da vel ikke noe annet enn resten av folket på serveren? :p

Skrevet

Jeg løp jo bare rundt og var ubrukelig som medic,pyro, og engie. :w00t: Og hvis det er grunnlag så må de i tillegg til å banne seg selv banne hele servern. Og det høres ut som dårlig business spør du meg.

Edit:retta skrivefeil

Jeg synes du skal registrere deg på forumet deres og klage på at du ble banna, og si akkurat det du sa her. Ville vært utrolig morsomt å se hvordan de svarer, dvs se hva slags grunn de finner for å banne deg fra forumet. Begunnelsen deres for å banne ff og meg var jo helt latterlig. Vi uttrykte bare hvor leit vi syntes det var å bli banna fra cs:s-serverne deres :p De moderatorene er virkelige noen av de kjipeste moderatorene jeg har vært borti, selv om de så ut til å like å fôre trollet.

Skrevet

SÅNN, serversenteret har hatt problemer, og jeg har ikke sett at dedicated servern vår har vært nede. Men nå er den oppe igjen, serverleverandør tok en reboot på den.

Skrevet
Nå fikk jeg tak i Brothers in arms: Helss Highway...og for et spill :love:

Og jeg kan ikke forstå åssen Pure er kjedelig utenom loadetiden den har, men det fisker man lett=)

Så bra at det er kjøpbart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...