Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner i Frankrike 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel. Jeg lå faktisk, jeg er meget syk for øyeblikket. Men jeg sprellet som en fisk nettopp kommet opp fra vann, hadde klare symptomer på diverse sykdommer med ufrivillig muskelbruk samt at det ble skyggeboksing og selvskading. Ah, jo. Teppet jeg hadde på meg er mystisk forsvunnet.

...og det ble litt skriking. Noe ala kommentatorene sin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skrevet
Vel. Jeg lå faktisk, jeg er meget syk for øyeblikket. Men jeg sprellet som en fisk nettopp kommet opp fra vann, hadde klare symptomer på diverse sykdommer med ufrivillig muskelbruk samt at det ble skyggeboksing og selvskading. Ah, jo. Teppet jeg hadde på meg er mystisk forsvunnet.

...og det ble litt skriking. Noe ala kommentatorene sin.

Sånn må det jo bli når fiskeboller lander. :)

Skrevet

Godt at vi vinner på en da hvor det er endel rusk i maskineriet, på 26 - 27 er det betryggende at det er flere som vil bidra!

Nå blir det grisespennende i morgen, nå går vi for gull.

Skrevet

eg og gruar meg jævlig. eg trur dei tapar :( (men eg må alltid seie eg trur det for viss eg seier eg trur dei vinn så tapar dei, slik er det alltid.)

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Ikke vær negative! Klart vi vinner :new_woot:

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Spennende kamp, og favoritten min vant. Kan ikke klage på opptakten til det som nå skal skje.

:)

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Gleder meg til å kanskje få oppleve den Russiske treneren i sin beste storform. Det vil si min. ørten sprengte blodkar i fjeset. Og ut på båre, eller noe sånt. Ser av et intevju med fysakken at han sier det er slett ikke lurt for trenere å vise sterke følelser, men sier samtidig at han selv er ikke en lur person. Må bare like sånne gutter ... :new_woot:

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Man tager hvad man haver ... :p

323290240_8eea6823df.jpg

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Else Marthe, vil du gifte deg med meg? :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...