Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner i Frankrike 2007


Anbefalte innlegg

Det som skjer er at de spiller med kvarten i magen, selv om de kanskje ikke vil innrømme det. I tillegg er det rare oppstillinger som står, ser tydelig hvor mye bedre det går med Katja og Gro. Det som gjør at vi kommer 4-5 mål bak er Hovin Johansen, var det 5 feil på rad i løpet av kanskje 2 min? Det er helt utrolig, hun er god i forsvar og der bør hun stå. Pr. dags dato så har vi bedre folk fremme i angrep.

 

I tillegg spilte jo resten som om det var trening, eneste gode var Lunde. Lunde på vei til å bli en virkelig STOR keeper. Uansett synd at vi taper, men man får trøste seg med at vi hadde vunnet greit med de beste spillerne mer på banen, selv med utrolig mye slurv og tekniske feil. Frankrike klarer akkurat å slå oss på en dag som er langt under middels og de spiller på sitt beste, det er faktisk ganske betryggende for en slik kamp spiller vi ikke igjen i dette VM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den 15. mesterskapsmedaljen er innen rekkevidde. Dette er medaljehøsten for Norge i (OL, VM og EM) i kvinnehåndball siden gjennombruddet i 1986:

 

Gull: 4 (1998, 1999, 2004, 2006)

 

Sølv: 6 (1988, 1992, 1996, 1997, 2001, 2002)

 

Bronse: 4 (1986, 1993, 1994, 2000).

 

 

Hva tror dere? Blir det gull i år også??

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er alle dere andre håndballentusiaster på Julebord nå?

 

Liker det jeg ser for øyeblikket. Full guts av pikene våre, og jeg tror vi gruser Sør-Korea så det rekker nå.

 

Hvis ikke, blir det et sant lite helvete i morgen, for da skal ikke så petit moi på pulebord ... :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Man får seg en aldri så liten latter når man får oppleve disse gretne gamle trenergubbene, som holder på å rive seg selv i stykker. Håndball er på andre bredder en risikosport for alle involverte.

 

Gjelder kampen mellom Russland og Romania.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Man får seg en aldri så liten latter når man får oppleve disse gretne gamle trenergubbene, som holder på å rive seg selv i stykker. Håndball er på andre bredder en risikosport for alle involverte.

 

Gjelder kampen mellom Russland og Romania.

:)

 

Så skaper jeg litt liv på denne tribunen ved å bumpe.

 

Norge spiller knall! Og Gro er verdens mest akrobatiske lesbe. :love:

 

Apropos det: De tyske spillerne har slik som jeg ser dem, masse hår på brøstet. :whistle:

 

Jeg mener bestemt at slik spenning, kan da ikke bare være av det gode ...?

 

Så er saken klar, i morgen blir det atter et hårreisende hjernedrypp, med påfølgende dybdeintervju av ens egen lever. Jeg elsker disse jentene, og drømmen er å få en ettermiddagstund på fanget til koseklumpen Breivik.

:love:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Kampen i dag var en fantastisk kamp med tanke på publikum, i dag var det meget spennende å sitte i sofaen og se på hvordan Tyskland etterhvert kom seg forbi ledelsen vår med liten margin. Deretter fulgte de hverandre en periode før Norge dro fra igjen. Gleder meg virkerlig til neste og avsluttende kapittel og håper det blir jevn kriging og maktdemonstrasjon fra begge lag, stå på jenter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...