Gå til innhold

På tide med et nytt treff i Oslo? (Les første post for informasjon)

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha :!:. Nå er vel også det mer vanlig blant trøndere. Hva mener du egentlig med "her oppe i Trøndelag" når du netopp sa at du bodde ved Lillestrøm?

Jeg bor i Trondheim (studentskij), er fra Østlandet og kan bo i nærheten av Lillestrøm i feriene ;)

Skrevet
Vel, her oppe i Trøndelag har vi hatt som tradisjon å drikke oss stupfulle når vi treffes, til stor suksess hver gang :thumbup:
Det er ingenting som hindrer 18-årsbordet i å gå ut og drikke seg møkkings etter at vi har hatt det koselig alle sammen på TGIF ? Men ja, forumfyllefest funker enda bedre enn forumtreff :D
Skrevet
Kunne jo hatt noen å ta følge med inn til byen fra togstasjonen. Bare lurer på om det ikke er lurt med et par-tre-fire-fem tyrkershotter først, så man er i riktig humør for denslags sære opplevelser.

forrige gang var det endel som møttes ved Tigeren (ved Oslo S) og gikk i samlet flokk oppover. blir sikkert mye av det samme denne gangen også.

Skrevet (endret)

Denne tråden får meg seriøst til å savne gode gamle SO der vi hadde "dype" samtaler på nettene på helg. :cry:

Endret av Mirann
Skrevet

Ja, sett meg opp også! :)

Må ta en øl med ZanZel! I hvert fall en til å begynne med! :innocent:

Mirann: Har du (laget) to brukere her, eller er aug/05 førstegangsregistreringen din? Husker liksom deg som en av de "gamle gode" .. :)

• Liker 1
Skrevet
Må ta en øl med ZanZel! I hvert fall en til å begynne med! :innocent:
Ey, det er forumtreff jo. Tror du at du kommer til å drikke bare én øl, så må du tro om igjen :p Hvertfall om vi trondheimsstudentene kommer og viser dere hvordan det skal gjøres :)
Skrevet
Mirann: Har du (laget) to brukere her, eller er aug/05 førstegangsregistreringen din? Husker liksom deg som en av de "gamle gode" .. :)

Er nok den samme gamle, ja. Har bare denne brukeren.

Har ikke vært så aktiv i det siste som jeg var før...

Skrevet
Forrige gang fikk vi som var over 18 og kjøpte øl sitte med de som var under 18! :realmad:

Hva er galt med det? Det er vel ikke ulovlig for meg som er 15 å sitte på samme bord som noen som drikker. Om noen kjøper øl for meg også er det ikke noe i veien for at jeg tar et par :p

Skrevet

På TGI Friday's på Aker Brygge mente de at det tydeligvis ikke var lov, så jeg måtte sette ølen min på et annet bord. Da greide og noen av de andre som var der og ta av mitt glass! :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...