Gå til innhold

Bruce Springsteen & The E Street Band - Valle hovin 08


Vidalon

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
På billetten står det inngang 1, men spiller det noen rolle hvor man plasserer seg? Inngang 4 åpner nemlig først.

Nei, det skal ikke ha noe å si. Er bare for å få delt folka på forskjellige steder.

Hvordan vet du at inngang 4 åpner først?

 

Jeg er synsk.

 

Dette blir min første Springsteen konsert, og faktisk kun andre sammenlagt. Aller første konsert jeg var på var for fire år siden når favorittbandet, U2 spilte ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De vil nok bare at alle ikke skal stime inn samme inngang. Noen innganger er JÆVLIG langt å gå, må gå rundt hele stadion på utsiden for å komme dit.

 

Og btw, konserten er på tirsdag, ikke imorgen, så hvorfor gleder alle seg sånn til imorgen, mandag?

 

På min billett står det 8.juli 2008 valle hovin stadion.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Og btw, konserten er på tirsdag, ikke imorgen, så hvorfor gleder alle seg sånn til imorgen, mandag?

 

På min billett står det 8.juli 2008 valle hovin stadion.

Alle gleder seg til i morgen, mandag, for det er da den første av de to konsertene holdes. Springsteen har solgt ut to kvelder på Valle Hovin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dette er sanger jeg håper å høre. De er enten ikke spilt i det hele tatt, eller svært få ganger.

 

the ghost of tom joad

roll of the dice

lucky town

paradise

soul driver

streets of philadelphia

be true

chimes of freedom

Lenke til kommentar

Var på begge konsertene på Ullevi nå og det var helt utrolig bra!! I morgen og tirsdag kommer bli kanon.

 

Til dere som skal i kø: I sverige begynte køen allerede en uke før. Springsteen-fans er kjent for å køe i god tid, så bare å møte opp så tidlig som mulig.

 

Har forresten en billett til tirsdagen ( 8.juli ) jeg gjerne vil bli kvitt. Selvsagt til inkjøpspris. Send PM eller ring 47280903

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...