Gå til innhold

Bruce Springsteen & The E Street Band - Valle hovin 08


Vidalon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå bor det vel også dobbelt så mange folk i Sverige som i Norge så det burde vel ikke være noe stort problem. De hadde helt sikkert klart å selge dobbelt av det også uten problemer.

Jeg tror heller ikke det hadde vært problemer med å selge enda 40 000 billetter eller 80 000 for den sakens skyld hvis de hadde satt opp et par en konsert i Trondheim eller/og Bergen...

Lenke til kommentar

Det er utsolgt, men det kommer alltid ledige billetter av forskjellige grunner - billetter folk som har reservert ikke har henta, billetter folk har holdt fast ved på Billettservice men ikke fullført og betalt, arrangøren finner ut at de kan gi slipp på noen ekstra billetter, osv. Sånn var det på Metallica også, da ble det utsolgt etter en time eller hva det var, men jeg fikk likevel kjøpt billett på kvelden den dagen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis vi antar at Springsteen spiller sanger fra hele karrieren under konserten - og ikke vektlegger en spesiell skive - hvilke låter ønsker dere da å få hørt? Hvordan ser deres drømmesetlist ut?

 

Min hadde mer eller mindre sett slik ut, hvis jeg kun kunne velge 15 låter:

 

- Born to Run

- Backstreets

- Thunder Road

- Badlands

- Candy's Room

- The River

- Drive all Night

- Johnny 99

- Reason to Believe

- I'm Goin' Down

- I'm on Fire

- Tougher Than the Rest

- One Step Up

- Girls in Their Summer Clothes

- Radio Nowhere

 

Men for all del: Det er selvfølgelig rom for forandringer, og det er for eksempel tilnærmet utilgivelig å utelate Jungleland fra en slik liste. Men det var den eller Backstreets, liksom - begge hadde blitt litt for mye, føler jeg.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...