Gå til innhold

[GTA]Ny trailer den 6. desember + boxart revealed! EDIT: Trailer er sluppet, hva synes du? :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg,synes det så jævlig bra ut, ikke forvent crysis grafikk nå da. Ikke vær så pirkete folkens, da blir dere bare skuffa. :p

 

Hvis det blir seende ut som på siste trailer er det over all forventning! Håper de bare øker litt feelingen når det kommer til slossingen og skytingen. Har vært litt crap i GTA tidligere.

Lenke til kommentar

At GTA IV blir bra er det liten tvil om. Traileren var kul, men litt skuffende at stemmen og munnbevegelsene var såpass lite synkroniserte. Ellers likte jeg ikke helt stemmen til hovedpersonen, men trenger å høre mer før jeg kommer med noen endelig dom.

 

Ellers har jeg stor tro på spillet. Det har jo et solid grunn-gameplay, så mitt store håp er jo at spillet generelt blir smartere enn sine forgjengere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg hadde så sykt høye forventninger, at dette ble bare et "ok.. greit nok."

 

Får håpe historien rocker og man har masse muligheter ala. Saints Row!

Grafikk er ikke et muuuuuuuuust, men et pleeeeeeeaaase

Lenke til kommentar
Syns grafikken er grei nok, minst 10 ganger så bra som SA og det er jo fremdeles gøy.

t1.jpg

020.jpg

 

ja sant nok, men blir jo litt feil sammenligning av grafikken at du sammenligner innendørs grafikk på san andy mot utendørsgrafikk på 4'a, san andy er jo dårligs på innendørs :)

men sant nok er jo selvsagt 4'a mye bedre grafikk en san andy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...