Lommiss Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Utrolig rå trailer! Endelig litt blod og bedre grafikk enn de tidligere trailerene! Jeg har troen! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Ser meget kult ut det her! Bare meg som synes gfx på ansiktene var litt "dårlige"? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Ser meget kult ut det her! Bare meg som synes gfx på ansiktene var litt "dårlige"? Så greie ut de. Frameraten var laber. Sinnsykt kul trailer likevel. Spesielt slutten. "Hmmm, since you put it that way.". Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Beste traileren så langt. Bekymrer meg ikke så mye om framerates og sånt. Alt ser greit ut spør du meg. Dette kommer til å bli rått! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 ser veldig bra ut:) men savner en hovedperson som Cj:) liker han best sålangt:) men men har seff ikke fått et helt fullt intrykk av han:) gleder meg til mange mange timer foran ps3en med gta 4:D Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Rockstar viser igjen at de ikke er på topp rent teknisk. Fortsatt rimelig krøkkete animasjoner og selv traileren viser tegn på framerateproblemer. Ellers er det good ol' GTA. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Synes fortsatt at henda var litt mongo, de var på en måte flate hel tiden... Men ellers så det jævlig bra ut! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Gleder meg,synes det så jævlig bra ut, ikke forvent crysis grafikk nå da. Ikke vær så pirkete folkens, da blir dere bare skuffa. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Gleder meg,synes det så jævlig bra ut, ikke forvent crysis grafikk nå da. Ikke vær så pirkete folkens, da blir dere bare skuffa. Hvis det blir seende ut som på siste trailer er det over all forventning! Håper de bare øker litt feelingen når det kommer til slossingen og skytingen. Har vært litt crap i GTA tidligere. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 nye bilder og litt info på yahoo : link: http://videogames.yahoo.com/events/grand-t...r-diary/1174295 Lenke til kommentar
Backflipp Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm vet ikke hva jeg skal si. Synes fortsatt grafikken ligner på en tegneserie Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 At GTA IV blir bra er det liten tvil om. Traileren var kul, men litt skuffende at stemmen og munnbevegelsene var såpass lite synkroniserte. Ellers likte jeg ikke helt stemmen til hovedpersonen, men trenger å høre mer før jeg kommer med noen endelig dom. Ellers har jeg stor tro på spillet. Det har jo et solid grunn-gameplay, så mitt store håp er jo at spillet generelt blir smartere enn sine forgjengere. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 bare et spørsmål...når kommer pc versonen? og dette ser bare utrolig bra ut...fikk tilbake gta følelsen jeg hadde i SA. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Må bare innrømme at jeg ikke fikk den store WOW! følelsen etter denne traileren. Men det er mest med tanke på grafikken. Action sekvensene så tøffe ut, så jeg er nok ganske sikker på at spillet vil innfri våre store forventninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg hadde så sykt høye forventninger, at dette ble bare et "ok.. greit nok." Får håpe historien rocker og man har masse muligheter ala. Saints Row! Grafikk er ikke et muuuuuuuuust, men et pleeeeeeeaaase Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Syns grafikken er grei nok, minst 10 ganger så bra som SA og det er jo fremdeles gøy. Edit: Slik da... Endret 10. desember 2007 av QBab Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Syntes traileren var fin ejg, skulle bare ha sett litt gameplay. Grafikken ser super ut den og såm QBab sier så er jo san andreas utrolig gøy selvom den ikke har verdens beste grafikk. Jeg gleder meg hvertfall utrolig mye til spillet Lenke til kommentar
krillee Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Syns grafikken er grei nok, minst 10 ganger så bra som SA og det er jo fremdeles gøy. ja sant nok, men blir jo litt feil sammenligning av grafikken at du sammenligner innendørs grafikk på san andy mot utendørsgrafikk på 4'a, san andy er jo dårligs på innendørs men sant nok er jo selvsagt 4'a mye bedre grafikk en san andy Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Quoting av bilder er fyfy, engjac. Likte godt blodet som kom da han slo til de folka Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Drømte at jeg hadde gta iv inatt!! Hovedkarakteren min sprang rundt med glock 17 og plafra ned folk :o Søren så virkelig grafikken var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå