Gå til innhold

WOW hvorfor Warlock er overpowered?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
om locken dauer burde dotene hans forsvinne. er så forbanna å dø selv om man har vunnet

Hva har dots med at warlocks er i livet å gjøre?

 

Ta med deg potions eller no.

 

 

Hvilke potions? :)

Potion som healer deg vel? . . .

 

Det er sånn med alle klasser at dots blir igjen, og sånn har det alltid vært. Jeg har død før at priests sine dots, druids sine dots, warrior sine dots, rogues sine dots selv om jeg har vunnet. Og med dots mener jeg alt som gjør damage over time. Nesten alle classes har dots.

Lenke til kommentar
burde det ikke være cooldown på fear?

noen som er enig?

 

Ja, for warlocks hare så mange andre måter å få folk unna seg!

 

Presten har EN fear med 30 sec cooldown, og den eneste måten de kan få folk vekk på.

Fortell meg, hvorfor skal bare warlocker være unntatt denne regelen?

 

Dere griner over en eventuell cooldown, uten å i det hele tatt sette dere inn i andre klassers lignende situasjon, og det er tafatt.

Lenke til kommentar
20 sec cooldown for fear og 10sec på dots da hadde det vært fair.

får de kan dotte deg om og om igjen til du dør og fear deg om du prøver å komme mot de.

Dummeste jeg har hørt.

 

Gå og skaff deg skills gutt...

 

Skal warriors ha cooldown på autoattack og da?

 

burde det ikke være cooldown på fear?

noen som er enig?

 

Ja, for warlocks hare så mange andre måter å få folk unna seg!

 

Presten har EN fear med 30 sec cooldown, og den eneste måten de kan få folk vekk på.

Fortell meg, hvorfor skal bare warlocker være unntatt denne regelen?

 

Dere griner over en eventuell cooldown, uten å i det hele tatt sette dere inn i andre klassers lignende situasjon, og det er tafatt.

Priest har healing, shield osv. De kan lett overleve uten å komme seg unna. Endret av DNA
Lenke til kommentar
20 sec cooldown for fear og 10sec på dots da hadde det vært fair.

får de kan dotte deg om og om igjen til du dør og fear deg om du prøver å komme mot de.

Dummeste jeg har hørt.

 

Gå og skaff deg skills gutt...

 

Skal warriors ha cooldown på autoattack og da?

 

burde det ikke være cooldown på fear?

noen som er enig?

 

Ja, for warlocks hare så mange andre måter å få folk unna seg!

 

Presten har EN fear med 30 sec cooldown, og den eneste måten de kan få folk vekk på.

Fortell meg, hvorfor skal bare warlocker være unntatt denne regelen?

 

Dere griner over en eventuell cooldown, uten å i det hele tatt sette dere inn i andre klassers lignende situasjon, og det er tafatt.

Priest har healing, shield osv. De kan lett overleve uten å komme seg unna.

 

 

Fear er ikke et angrep..

Lenke til kommentar

Artig påstand, for det shieldet dekker 1500 skade ca. og jeg får som oftest ikke rukket å kaste det engang når en rogue stunlocker meg.

Møter jeg en meleeclass er jeg stort sett død om fearen trinketes eller brytes, rett og slett fordi jeg er fucked de neste 26 sekundene. (shadowpriest)

 

##Skal warriors ha cooldown på autoattack og da?##

 

Det heter swing timer.

Og på strikene deres er det faktisk en cooldown allerede, så her skyter du deg selv i foten med tulleargumenter.

Lenke til kommentar
Føler egentlig at mange av de som sitter her er ganske irritert over at de ikke får spilt wow atm, å derfor er en smule hissige i tonen :p

Men kan egentlig ikke si at det kommer noe godt ut av denne diskusjonen, warlock er ikke noe spessielt overpowera lengre!

 

 

jo.... de er overpowered er ikke bare jeg som klager på det. alle i guilden min klager xD

og vennene mine. så er ikke kun meg som sakt så på et annet forum der var mangen enige om at de burde nerfe warlocks skikkelig xD

Lenke til kommentar
Artig påstand, for det shieldet dekker 1500 skade ca. og jeg får som oftest ikke rukket å kaste det engang når en rogue stunlocker meg.

Møter jeg en meleeclass er jeg stort sett død om fearen trinketes eller brytes, rett og slett fordi jeg er fucked de neste 26 sekundene. (shadowpriest)

 

##Skal warriors ha cooldown på autoattack og da?##

 

Det heter swing timer.

Og på strikene deres er det faktisk en cooldown allerede, så her skyter du deg selv i foten med tulleargumenter.

så er ikke all melee rogue heller da.

Mange fine counters mot warlock fear vertfall som rogue, Trinket, kick, stuns, CoS og noen rogues har WOTF

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...