Gå til innhold

WOW hvorfor Warlock er overpowered?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på om noen vet hvorfor wow aldri gjør noe med warlocks.

har blizzard bossen en warlock eller? xD

jeg blir så forbanna av å bare tenke på det har en full epic rogue og vær gang en warlock kommer mot meg

tar han meg. har aldri tatt en warlock kanskje noen få ganger da men uansett.

blir fearet dot dot dot fear dot dot fear dot dot så er jeg død.

 

noen som vet hvorfor de ikke gir warlocks en skikkelig nerf?

 

 

 

 

Mvh warlock hater xD

 

Flere andre her har rett.. Om du har en full epic rogue og ikke har sjans mot warlocks så er det ikke spillet det er noe feil med, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv spiller jeg holy priest, tar en del locks, kommer litt an på gear og stuff, men i følge min venn som er warlock er rogue de vanskeligste å ta for han. Tror du bare må finne ut en svakhet, så knuse han. Det er greit at lock tar deg hvis du warlocken får første slaget/dotten, men hvis du starter fighten så burde det ikke være så vanskelig

Ja holy priest er ganske harde, når de burner mana hele tiden, er noe herk :D

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at Warlocks og tildels Rogues er overpowered rent spill-mekanisk i 1vs1 situasjoner. - Warlocks kan holde deg feared helt til du er død uten at du har en eneste ability som kan gjøre noe med det (er Paladin/Shadow Priest selv) og gode rogues kan holde deg stunlocked til du er død uten at du kan gjøre noe for å komme ut av den.

 

i min bok så er det rett å slett feil at en klasse kan drepe deg med abilities som setter deg helt ute av spill og ikke har mulighet til å komme deg ut av situasjonen.

 

men, Blizzard sier jo selv at de vet at Warlock f.eks er Op 1on1, men at det ikke er fokuset deres. - F.eks så legger de ikke så stor vekt på at alle top-teams på 2vs2 har warlock, så lenge de ikke er overrepresentert i 5vs5. - Blizzards fokus er altså å balansere 5vs5 bracketen, og ikke noe annet ... :ermm:

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Jeg lurer bare på om noen vet hvorfor wow aldri gjør noe med warlocks.

har blizzard bossen en warlock eller? xD

jeg blir så forbanna av å bare tenke på det har en full epic rogue og vær gang en warlock kommer mot meg

tar han meg. har aldri tatt en warlock kanskje noen få ganger da men uansett.

blir fearet dot dot dot fear dot dot fear dot dot så er jeg død.

 

noen som vet hvorfor de ikke gir warlocks en skikkelig nerf?

 

 

 

 

Mvh warlock hater xD

 

Grunnen til at warlocks ikke har fått en skikkelig nerf er vel den samme som at warriors ikke har fått en buff:

I 1v1 hadde vel disse forandringene vert ok, men Blizzard har flere ganger sagt at pvp class balance ikke er ment for 1v1.

 

Men uansett: Som rogue burde du vel kunne ta de fleste locks 1v1 så sant du ikke har mye dårligere utstyr?

Dersom du beskriver måten du angriper dem på, så blir det lettere for andre å gi deg tips.

Lenke til kommentar

Men en ting: Man kan ikke si at en classe er overpower fordi man har problemer mot denne classen. F.eks jeg har problemer med imba gearet BM hunters som kan ta meg ned ganske fort uten at jeg nesten ikke har noen sjange. Fordi jeg ikke kan ta fear eller stunne dem.

 

Men likevel så gjør ikke det BM hunters overpower.

Lenke til kommentar

vell selv har jeg fullt S2-Arena og det meste av de endre epic pvp delene, men har store problmer med rogues. Spess når dem tar all HP'en min mens jeg er stunlocket.

ENeste gangene jeg har sjangs er som SL/SL specc med Voidwalker oppe.

 

 

Det er en gooood stund siden locks var i nærheten av owerpowered...

Så L2P og slutt å whine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...