Gå til innhold

WOW hvorfor Warlock er overpowered?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv en venn som spiller warlock, og han mener selv at det er for lett.

Per dags dato så stikker jeg bare fra alle warlocker i BG'er, rett og slett fordi jeg vet jeg kommer til å tape.

En shitload med hp, chain-fearing, titusenvis av dotter som er nærmest umulige å dispelle (og om han har UA er det ingen vits uansett), drain life for å gjøre den effektive healthpoolen til godt over 20k hp, samt en healthstone som fyller opp en god porsjon liv med en gang igjen om han får problemer.

Og attpåtil, attpåtil har han et jævla irriterende pet med seg også, som om alt det andre ikke var nok heller.

Lenke til kommentar
Føler egentlig at mange av de som sitter her er ganske irritert over at de ikke får spilt wow atm, å derfor er en smule hissige i tonen :p

Men kan egentlig ikke si at det kommer noe godt ut av denne diskusjonen, warlock er ikke noe spessielt overpowera lengre!

 

 

jo.... de er overpowered er ikke bare jeg som klager på det. alle i guilden min klager xD

og vennene mine. så er ikke kun meg som sakt så på et annet forum der var mangen enige om at de burde nerfe warlocks skikkelig xD

 

Du, er du gammel?

 

Warlock er ikke overpowered.. Locks er veldig svake i nærkamp og kan lett bli drept hvis motstanderen kan spille sin klasse rett..

En lock kan feare, so what? finnes da både trinket og totem som fjerner dette.

En lock har dots? ja, det er min beste dmg-kilde som affliction. Jeg blir fortsatt tatt av mage og melee-shaman på dmg-meter.

 

Og btw: Felguard har blitt jæ*li nerfed etter at en haug med n00bs klagde på at den var alt for bra..

GIEF PEACE PLX, im tired of being nerfed in every patch..

Lenke til kommentar
Jeg har selv en venn som spiller warlock, og han mener selv at det er for lett.

Per dags dato så stikker jeg bare fra alle warlocker i BG'er, rett og slett fordi jeg vet jeg kommer til å tape.

En shitload med hp, chain-fearing, titusenvis av dotter som er nærmest umulige å dispelle (og om han har UA er det ingen vits uansett), drain life for å gjøre den effektive healthpoolen til godt over 20k hp, samt en healthstone som fyller opp en god porsjon liv med en gang igjen om han får problemer.

Og attpåtil, attpåtil har han et jævla irriterende pet med seg også, som om alt det andre ikke var nok heller.

 

 

What he said. Mister bare halv helse ved å løpe unna de pga av dots :p

Lenke til kommentar
Jeg har selv en venn som spiller warlock, og han mener selv at det er for lett.

Per dags dato så stikker jeg bare fra alle warlocker i BG'er, rett og slett fordi jeg vet jeg kommer til å tape.

En shitload med hp, chain-fearing, titusenvis av dotter som er nærmest umulige å dispelle (og om han har UA er det ingen vits uansett), drain life for å gjøre den effektive healthpoolen til godt over 20k hp, samt en healthstone som fyller opp en god porsjon liv med en gang igjen om han får problemer.

Og attpåtil, attpåtil har han et jævla irriterende pet med seg også, som om alt det andre ikke var nok heller.

 

 

 

agreed

Lenke til kommentar
jo.... de er overpowered er ikke bare jeg som klager på det. alle i guilden min klager xD

og vennene mine. så er ikke kun meg som sakt så på et annet forum der var mangen enige om at de burde nerfe warlocks skikkelig xD

 

Åja daså :p

 

Men som enhance shaman møter jeg heller en warlock enn en rogue. Mot warlocks har jeg i hvert fall en sjanse.

Lenke til kommentar
What he said. Mister bare halv helse ved å løpe unna de pga av dots :p

 

Du kan løpe, men ikke gjemme deg.. Mount -> find -> Dot -> wait

 

edit: altså, særiøst.. hvis et spill skal være artig så må det være variasjon i klassene.. alle kan ikke være like gode til alt..

 

Warlock vs Warrior i en sword duel = WTF?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Du, er du gammel?

 

Warlock er ikke overpowered.. Locks er veldig svake i nærkamp og kan lett bli drept hvis motstanderen kan spille sin klasse rett..

En lock kan feare, so what? finnes da både trinket og totem som fjerner dette.

En lock har dots? ja, det er min beste dmg-kilde som affliction. Jeg blir fortsatt tatt av mage og melee-shaman på dmg-meter.

 

Og btw: Felguard har blitt jæ*li nerfed etter at en haug med n00bs klagde på at den var alt for bra..

GIEF PEACE PLX, im tired of being nerfed in every patch..

 

Nommen så synd det er på dere.

"Spille sin klasse rett" sier du?

Daaa skjønner jeg jo, hver gang dere vinner er det bare fordi alle andre ikke kan spille klassen sin! :thumbup:

 

Prøv som retribution paladin mot en warlock, you'd be surprised hvor "lett" det er å vinne.

Og ja, jeg kan spille som ret, likevel kan jeg ikke vinne.

Lenke til kommentar
Du, er du gammel?

 

Warlock er ikke overpowered.. Locks er veldig svake i nærkamp og kan lett bli drept hvis motstanderen kan spille sin klasse rett..

En lock kan feare, so what? finnes da både trinket og totem som fjerner dette.

En lock har dots? ja, det er min beste dmg-kilde som affliction. Jeg blir fortsatt tatt av mage og melee-shaman på dmg-meter.

 

Og btw: Felguard har blitt jæ*li nerfed etter at en haug med n00bs klagde på at den var alt for bra..

GIEF PEACE PLX, im tired of being nerfed in every patch..

 

Nommen så synd det er på dere.

"Spille sin klasse rett" sier du?

Daaa skjønner jeg jo, hver gang dere vinner er det bare fordi alle andre ikke kan spille klassen sin! :thumbup:

 

Prøv som retribution paladin mot en warlock, you'd be surprised hvor "lett" det er å vinne.

Og ja, jeg kan spille som ret, likevel kan jeg ikke vinne.

 

Nå var det ikke snakk om at Warlock ikke kan vinne lett over en klasse/spec.. Nå var det snakk om de som klager konstant over at ingen klasse kan ta Warlock..

 

Som sagt: Variasjon i spill er en fin sak, alle kan ikke drepe Warlock.. Warlock kan ikke drepe alle..

Thats life..

Lenke til kommentar
haha som jeg sa ble forlenget med 1 hour :p blizzard sucks da de sier kl11 så blir det kanskje kl 13 i dag :( omg

 

de burde få andre ansatte xD eller skrive når de virkelig vet at de er ferdig istede for å vise at de er rask bla bla bla

åfeowgiopjweripgjerig faen fitte sto opp plz 10:50 i idag for å DL pachen.. omg

 

Ro ned.. Blizzard må da kunne ha problemer som alle andre... Å påstå at blizzard sine ansatte ikke gjør jobben sin er å gå for langt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...