Gå til innhold

Rare ting dyrene dine gjør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og storesøstra mi pleide å leke gjemsel med en av dvergschnauserne vi hadde før. Den forsto at den skulle vente til vi gav signal før den kunne begynne å lete, og så lete etter oss rundt om kring i huset. Hunden ble skikkelig engasjert i letinga og syntes tydeligvis dette var skikkelig morsomt. :)

Den pleide også å gjemme en ball under tepper for så leke at det var små gnagere eller hva det var som var under teppet. Når han hadde fått ballen ut fra under teppet, og "drept" den, så var det å hive matta over ballen igjen og leke på nytt.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom på enda en rar å søt ting min hund bruker å gjøre.

Når han sover i sofaen så ligger han med ræva oppi være og hode utfør sete i sofaen.

Og når han sover så bruker han å bjeffe og knurre og springe i lufta. (ligger på rygg eller på siden da :p )

 

så trur æ har den særeste av halle buhunder her i lande :p hehe

Lenke til kommentar

Hadde en stund 6 kaniner fordelt i hvert sitt kaninbur, laget som et rekkehus. Av praktiske grunner satte vi hann-kaninene i burene mot venstre, hunn-kaninene i burene mot høyre. Den ene, Mons, var svært kåt av seg, og skulle alltid tøffe seg. Da han tøffa seg, tok han fart, og hoppet mot nettingen i buret, så løftet han seg opp med klørne langt veggen i buret, og løp to ganger rundt på veggene, full fart.

Vi lo så vi falt på bakken og sprella da vi så det de første gangene :D

Lenke til kommentar
Teller lillebrødre som dyr? For min bæsjet i badekaret igår :(

 

Haha!!

 

Bikkja mi graver seg ned i ting for å få det godt og varmt. Gensere, tepper og dyner.

 

Hun skal alltid ligge oppå ansiktet/halsen min mens jeg forsøker å lese bok

 

Hvis den hun sitter på fanget til ser på tv kan hun finne på å ta ene poten sin og "ta på" munnen/leppen til den personen for å få nuss og kos

 

Hun "Klemmer" ! Kan komme opp på fanget mitt og trykke kinnet sitt mot kinnet mitt

 

Når vi går tur og hun møter kjempestore hunder gjemmer hun seg bak føttene til meg eller typen, og idet vi går forbi løper hun raskt bak en av oss slik at den andre hunden ikke skal "se henne"

 

Hun er syvsover uten like. Nekter å stå opp av seg selv før jeg skal på jobb. I helgene når vi sover lengre, står hun aldri opp før lenge etter oss. Sover gjerne i 12-13 timer

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Pus kan apportere.

 

Og så har hun en egen sko. Den begynte med at hun startet å tygge på skoen, og når jeg ikke skulle bruke den mer uansett, så dreit vi i det og lot henne tygge på den, for da lot hun de andre skoene være i fred (en skinn-joggesko-ting). Nå etter halvannet år har hun nesten spist opp hele skoen, og det er nesten bare sålen igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en rotte som alltid skal bite meg i stortåa.....å alltid i den venstre.... fikk betennelse i den for en måned siden å det har ikke gått vekk enda..gikk til legen å fikk sånn pensilin-ting da....har tre rotter foresten men det er bare to av de som er ordentlig tamme..driver å lager labyrint under sengen med gamle skoesker å sånne tress-is-lokk....

Lenke til kommentar

Tok katten på fersken i innbrotsforsøk ein dag:

post-150056-1207756245_thumb.jpg

 

Av og til får han tørrfôr med 3 ulike sortar i. I dette fôret er det èin sort han ikkje likar, so han plukkar desse betane ut av matskåla med labbane sine og kastar dei langt utover golvet.

 

Når han et fisk, kjøt og andre "større" ting held han maten med eine foten, akkurat som eit menneske. Han et alt frå potetskrell til brød.

Lenke til kommentar

:!: morsomt bilde.

Katten min sorterer også. Hamsteren min og når jeg tenker meg om :p

 

 

- Diesel gjør noe veldig irriterende nå, han ligger på gulvet og har nesen trykt inni sofaen slik at han puster tungt :roll:

- Han hopper opp på folk hele tiden! Det ligger i rasen. Aldri sett en Belger som ikke hopper og er livlig, men det er litt irriterende.

Lenke til kommentar

Vi har en katt og et marsvin som er bestevenner. Pus har en "pidestall" med pute på stående rett ved siden av buret. Hun ligger oppå der og holder marsvinet med selskap. Av og til ligger hun også oppi buret med marsvinet. Det har også hendt at de sover inntil hverandre (så søtt :wee: )

 

Og så elsker de begge to høy (ja, også pus), så hver gang de får nytt høy oppi buret, så sitter begge to og tygger oppi der, ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...