Gå til innhold

Rare ting dyrene dine gjør


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er så heldig at typen min alltid lufter hundene for meg om morran siden han begynner en time før meg på jobb. Det som er megakoselig er at når de har vært ute og luftet seg, kommer valpen min sprettende i full fart opp i senga og er RÅHAPPY. Hun sleiker meg i ansiktet, og så graver hun på dyna slik at hun får åpning, spretter under og legger seg HARDT ned intill meg. Her skal det soves igjen synes hun :D

Lenke til kommentar

Tror det er en del katter som er like, selv om jeg aldri har sett det før jeg fikk denne pusen;

Plastikkposer! Morsomste pus vet. Får han tak i en må han absolutt inn i den og ligge der en stund. Er jo ekstra gøy for han at de lager mye lyd.

Hender han butter i veggen når han er halvveis inni en pose og prøver å løpe resten av kroppen inn.

 

Ellers står han og skraper på døra inn til kottet rett utenfor rommet mitt i andre etasjen (når jeg er der) når han vil ut.

Helt feil dør, men han har nå funnet ut at det fungerer.

Lenke til kommentar
Tror det er en del katter som er like, selv om jeg aldri har sett det før jeg fikk denne pusen;

Plastikkposer!

Katten til ei venninne av meg elsker plastikkposer. Vittig! Katten vår liker best papir. Finner hun feks noen papir slengt i sofaen/gulvet så legger hun seg ned og slokner. Virker nesten som toppen av glede! :!:

Lenke til kommentar

Min likte plastikkposer :p

n750515373_850883_1503.jpg

 

hahahahha hun hadde også en qtips fetisj. Hun stjal seg det fra badet og la de under teppet på stua. På det meste fant vi tyve stykker under der, og da var det ikke lenge siden jeg var under å fjernet forige samling :rofl:

Her er hun under en duk :roll:

n750515373_850889_3466.jpg

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kan jeg fortelle om fiskene mine som stadig setter fast småstein i munnen og dunker inntill glasset for å få de ut? Har nå allerede gjort det. :p

 

Forøvrig så husker jeg at katta vi hadde hjemme for sånn 10 år siden, pleide å se etter lillebroren min når hu skulle inn. Dersom lillebroren min var der, så løp hu som faen og gjemte seg, hvis ikke så gikk hu rolig inn.

Lenke til kommentar

Pus har begynt å legge seg under dyna mi og sove om natta. Føler meg ikke så veldig trygg når jeg skal stå opp og den ligger rett ved siden av utstyret :p

 

Den har også begynt å pisse i dusjen iblant. :hmm: Det er jo bra den pisser der og ikke noe annet sted i huset, men jeg hadde likt det bedre om den holdt seg til kassa si.

 

Ligge på vedovnen er også veldig gøy iblant

post-42627-1215074035_thumb.jpg

 

Sitte i søppeldunken på badet også

post-42627-1215074121_thumb.jpg

 

For ikke å snakke om legge seg på space knappen og sette filmen jeg ser på på pause ;)

post-42627-1215074202_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hahha, mange morsomme historie! :!:

eg har en veldig spesiell cavalier king charles spaniell, ho har gjort ganske merkelige ting opp gjennom dei åra vi har hatt ho...

 

1. ho lika ikkje støvsugeren, går over til motsatt side av rommet når vi skal rydde, helst går ho ut

2. ho lika ikkje regn, vi bur på vestlandet så d e litt vansklig å få ho med på tur på regnfulle daga(som e ganske ofte) har d med å sette seg ned og nekte å gå meir, d hjelpe ikkje å drage ho e sta som et esel

3. d e en vei ho alltid nekta å gå, mn viss noken går me oss, går foran, så e ho heilt me

4.forstår ikkje at bila er farlige, skal alltid springe mot dei

5. klør seg i øyret for anna kvart steg når vi e ute på tur, dyrelegen seie d e psykisk, en gang satt ho seg ned MIDT på veien for å klø seg :dontgetit: eg måtte dra ho vekk for d kom bila :blush:

6.fyste kvelden vi hadde ho så måtte eg ligge i sovepose på kjøkkenet for å passe på viss ho skulle ut å sånn, ho skulle absolutt ligge nedi soveposen, ho e ei skikkelig lat og kosete hond

7. en gang fant vi ho ikkje igjen, vi ropte og leita og begynte å bli litt redde, mn så kjem ho då og vi får høyre fra naboen at ho har gått inn der og lagt seg i senga til noken gjesta dei hadde, snakk om flaut

 

8. åja, på juafta så hadde vi nettopp bada ho (anbefalast på d sterkaste å vaske hunden FØR du sette opp juletreet) ho gjikk jo amokk som vanlig når vi bada ho og før vi fikk stoppa ho så hadde ho surra seg fast i lys og pynt og reve ned heile juletreet :xmas:

9.samme jul; då vi kom heim fra kirka hadde ho opna noken pakka, dei me snop i va spesielt fristande

10. så har ho en sær vane me å drikke opp jule treet sitt vatn, d smaka visst veeeeldig mykje beire me furu smak i vatnet

11.på en fjelltur vi va på nettopp fann vi ut at ho likte blåbær, begynte å rive i buskene, stjele litt fra dei eg holdt på å plukke va mykje beire

12. ho har høgdeskrekk!!! vi har en altan som e bygd av treplanka, man kan sjå litt ned, d e kanskje en hal meter ned, ikkje d engong, ho nekta å gå over, viss ho er nødt går ho skikklig forsiktig tett attåt huset. vi hadde ho me i en biltur og stoppa på brua ved siden av oss for å gå resten, ho skalv og gikk veeldig forsiktig med nesten magen i asfalten :huh:

 

en merklig hund, kunne sikkert funne masse meir...

vi hadde en hund tidligare han ville ikkje bli løfta untatt av meg, pappa og søskenbarnet mitt...

en anna hund som hadde eplepsi (vi måtte avlive han, stakkar :cry: ) han sprang rett inn i et gjerde, gjømte seg i buske, gravde ned ei vafle :roll:

Lenke til kommentar

Hunden min (som er død) gjørde alltid noe rart når den skulle på do. Den gikk rundt i ring, før den satt seg oppi en busk for å drite:P

 

Meningen med å gå ring er å trakke ned gresset så det ikke stikker opp i rumpa, men han tok ikke greia:P

 

Og når han skulle få mat, sprang han alltid en runde rundt kjøkkenbordet og satt seg til å spise når eg var ferdig og lage maten.

 

Og så var han livredd for vann, en skikkelig pyse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...