Gå til innhold

Rare ting dyrene dine gjør


Anbefalte innlegg

Vi har hatt hund i 8 år og det har vært mye glede og selskap i denne. 

første året vi hadde hunden, sto vi opp om morgenen, gikk vi alle på badet, der ble hunden med i do kø, først barna, så hunden og så meg bakerst, hver bidige morgen. 

Et av barna lærte hunden å stikke av med sokkene, så nå kommer vi ikke inn av døra engang på ettermiddagen før sokkene må av. En ettermiddag jeg var rimelig trøtt og sliten tok hunden sokken min, husket jeg huket meg ned ved veggen og hunden stilte seg foran meg og dinglet sokken frem og tilbake foran nesa på meg... 

Ellers så pleide ene barnet og sove i senga mi når det var mindre og snorket, og hunden pleide å legge seg nede ved beina mine på rygg og snorke i takt med barnet. Flott tenkte jeg, hvordan får jeg sove i denne "musikken".

Når det er vinter og kaldt så legger hunden seg bak ryggen min og under dyna, og det er rygg mot rygg, inntil jeg prøver å snu meg da kjenner jeg alle 4 labbene på ryggen. 

Når det er dårlig vær og hun har blitt klissvåt så prøver å hunden og krølle seg inn i pleddet, som regel må vi hjelpe litt til. Mest fornøyd når bare snuten stikker ut av pleddet..

Hunden blåser i nesen når hun vil ha noe, eller liker noe og vil ha mer av det samme. 

det var noe av det den finner på ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...