Gå til innhold

Rare ting dyrene dine gjør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen dager siden tråkka hunden min oppi skoa mine slik det så ut som at hun hadde dem på seg ^^

 

Noen ganger når jeg vil kose, kommer hun å setter seg helt på siden av meg, og lar meg klappe henne og kose ^^

 

Ellers kan hun gå opp i trappen å titte ned på meg og være den høyeste :p

 

Hun hopper opp på hundehuset sitt når hun er ute, og står å ser utover nabolaget og når jeg kommer bort, legger hun labbene på skuldrene mine og kommer enda høyere opp xD og slikker meg i fjeset :ermm:

 

Kommer ikke på noe mer nå :dontgetit:

Lenke til kommentar
Katten min tar opp maten sin med poten, ifra matskålen og legger det på gulvet og spiser maten fra gulvet, hehe

Engang så jeg dokumentar om fugle på tv, katten min hoppet opp etter fuglen. Da fuglen fløy ut av tv-bildet gikk min katt bak tven for og se etter fulgen, haha :!:

Den har jeg erfart selv. :!:

Lenke til kommentar

min katt: Nekta en Periode og gå tur alene, jeg måtte på med Båndet på han og bli med ut.

 

han Nekter og spise av skål på gulvet, jeg må ta skåla hans opp i Senga/Sofan

 

han sover i Vasken.

 

Ofte så kommern inn til meg om morran og leker Stink dyr, han Gnir Rumpa si i tryne mitt og Fiser.

 

Livretten hans er blomkålsuppe.

 

hobbyen Hans er og ligge på plenen og herme etter nabokatta.

 

han pleier og dra på besøk til Naboen.

 

+ At han skal sove i Dobbelt seng

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Kaninen min ruller seg rundt når jeg slipper han ut i utegården, fordi han blir så glad! :love:

Det samme gjør han også når han har hoppet fritt en stund og jeg kommer ned for å kjæle og snakke med han.

Lenke til kommentar
min katt: Nekta en Periode og gå tur alene, jeg måtte på med Båndet på han og bli med ut.

 

han Nekter og spise av skål på gulvet, jeg må ta skåla hans opp i Senga/Sofan

 

han sover i Vasken.

 

Ofte så kommern inn til meg om morran og leker Stink dyr, han Gnir Rumpa si i tryne mitt og Fiser.

 

Livretten hans er blomkålsuppe.

 

hobbyen Hans er og ligge på plenen og herme etter nabokatta.

 

han pleier og dra på besøk til Naboen.

 

+ At han skal sove i Dobbelt seng

Hvorfor har du stor bokstav alle andre steder enn der det skal være?

Lenke til kommentar

Katten min mjauer KONSTANT!

Eller, nå har katten min flytta over til Mormor, men den mjauer KONSTANT fordetom.

Og så har den tendenser til å bare ta så inn i he***te av gjennom stua, under sofan, over teven, hoppe over stoler og stuebord.

 

Hvorfor den gjør det vet jeg ikke.

Jeg tror den er sinnsyk

Lenke til kommentar

Oi. Den lista er lang, men det her er i hvert fall noe av det han gjør:

 

Han steller seg ved vasken når han er tørst, for så å "rope" på oss.

 

Stjeler tyggis, mat og drikke fra veska/sekken min. Åpner til og med flasker med tennene ...

 

Sier mamma når det er noe han vil ha.

 

Henter puter som han kan filleriste i vinduet for å vise andre hunder hvor sterk han er.

 

Løper til vinduet når han hører isbilen. Etterpå sier han ifra, så vi forhåpentligvis kjøper is.

 

(Det er altså en hund vi snakker om)

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar

Min hund uler/synger også når vi spiller piano. Han gjør det også med lyder som kommer fra mobiltelefoner.

 

Han liker å følge med på det som skjer utenfor huset, så vi finner ham gjerne sittende foran vinduet, som er fra gulvet til taket.

 

Han elsker maten sin, og hver gang vi kommer med skåla blir han så glad at han hopper og 'danser'. (Ikke alle i huset som lar han gjøre dette, men han gjør det om han får).

 

Han spiser sokker. Har hatt to operasjoner hvor de har satt seg fast i systemet. Utrolig hvordan han får tak i dem, for vi prøver så godt vi kan å rydde unna alt av sokker og har lokk på skittentøyskurven. Kun brukte sokker han tar, rene sokker er ikke like interessante.

 

Hører han lyder på kvelden så bjeffer han og gir beskjed, men tør ikke å gå å se hva det er før en av oss går først.

Lenke til kommentar
min katt: Nekta en Periode og gå tur alene, jeg måtte på med Båndet på han og bli med ut.

 

han Nekter og spise av skål på gulvet, jeg må ta skåla hans opp i Senga/Sofan

 

han sover i Vasken.

 

Ofte så kommern inn til meg om morran og leker Stink dyr, han Gnir Rumpa si i tryne mitt og Fiser.

 

Livretten hans er blomkålsuppe.

 

hobbyen Hans er og ligge på plenen og herme etter nabokatta.

 

han pleier og dra på besøk til Naboen.

 

+ At han skal sove i Dobbelt seng

Hvorfor har du stor bokstav alle andre steder enn der det skal være?

 

Kanskje PCPilot er tysk?

 

Hunden vår er helt vill når vi kommer hjem. Det er krigsdans og hopping i flere minutter, uansett hvor lenge vi har vært borte.

 

Hun er en smule selektiv i valg av hundevenner. Golden retrievere, pudler og bichon frisé er gøy, boxere og schæfere går hun helst utenom.

Lenke til kommentar
Kanskje PCPilot er tysk?

 

Det tenkte jeg også først da jeg så innlegget, men PCpilot skriver ikke kun substantiv med stor forbokstav, men også verb og ord som 'hans'.

 

Tilbake til emnet; en annen ting med min hund er at han er redd for støvsugeren. Ser han at vi finner frem støvsugeren løper han bort med halen under beina. Er slik en lang slange vi har, som vi kobler til et hull i gulvet, og før turte han så vidt å bare være i nærheten av slangen, men nå er det kun selve støvsugeren han er redd for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...