Gå til innhold

Mini kjøleskap til snus og drikke


Anbefalte innlegg

Enkelt å bytte vifte?

 

Jepp, det ser ut til og være enkelt. Det er helt vanlige stjerne skruer på dekselet bak, så antar jeg at det kun er 4 skruer som holder vifta fast.

 

Det er garantert lavfrekvent. Har hatt en PSU som lagde lyd, og det var høyfrekvent, sånn irriterende hyling/piping. Men på kjøleskapet så er det kun en lavfrekvent viftelyd, etter det jeg hører....

Mhm. de fleste Kjøleskap lager lavfrekvente lyder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og det kan stå på flere dager i strekk?

 

Ikke dager.....men uker. Har hatt mitt på i 1 uke å 1 dag, og før jeg skrudde det av så var temperaturen på kjøleribba bak vifta kun 29Grader noe som vil si at det går fint ann og ha det på lenger.

 

Men bare sånn at det er sagt: I "bruksanvisningen" på 2 sider, så står det at du kun kan ha det på i 48 timer i strekk for og så måtte ha det av i 1 time. Skrev også dette tidligere i denne tråden......

Lenke til kommentar
Så det men trengte enda en bekreftelse ifra deg :p

Hvordan er døra på kjøleskapet? Kjenner du plast følelsen over hele kjøleskapet?

 

Hehe, og det fikk du. :thumbup:

 

Plastikk følelsen er der ja, men jeg må si at døra er temmelig bra gjennomført, ikke slark, eller knirke lyd. Låser seg godt på plass, når du lukker den igjen.

Når det gjelder resten av det, så ser du jo at det er litt dårlig plast, men jeg ser kun døra, så for meg gjør det ikke noe.

 

Er også ett håndtak oppå, sånn at du kan løfte det. For den som ikke har fått med seg det.....

Endret av Wasters
Lenke til kommentar

Stemmer. Står på netshop sin side, også blant annet i denne tråden....

 

Det står også at det er 20Liter, det er 25Liter. Står at du får med ekstra strømforsyning for 12V, det er tull. Fordi du får med en kabel som du kan koble inn på 12V inngangen på kjøleskapet.

Endret av Wasters
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hmmm, kan man bruke det termoelektriske elementet til å kjøle cpu ned tro? Fikk lyst til å kjøpe et sånt kjøleskap, og fabrikere min egen cpu-kjøler av det termoelektriske kjølelementet.

 

Det går sikkert. Problemet er bare at du må ha dobbel så stor varmavledning (Les: kjøleribbe) på den varme siden, for at det skal greie og kjøle på den andre.

 

DarkZhade: Ikke noe galt med 0,33L bokser vel? Funker fett de, kjøpe noen brett med de i sverige..... :whistle:

Endret av Wasters
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hmmm, kan man bruke det termoelektriske elementet til å kjøle cpu ned tro? Fikk lyst til å kjøpe et sånt kjøleskap, og fabrikere min egen cpu-kjøler av det termoelektriske kjølelementet.

 

Skal gå fint det, men husk at du må isolere hovedkortet, og lignende. Siden du med et TEC lett kan få minusgrader.

 

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk en TEC kjøler til slot1 (pentium 2 og pentium 3) liggende her et sted... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...