Gå til innhold

Hvilket våpen er din favoritt :D


Tittoffer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så veldig "klassisk" ut.. Eller det rette utrykket er vel gammel. Men det kan jo vere bare på bilde da ;)... Kunne sikkert ver et bra sekundær våpen.. Slik som du gjemmer i skoen :p

det er snakk om ditt favorittvåpen. ikke hvilke våpen du ville utstyrt deg med for å begå mord.

 

denne pistolen (walther PP/PPK) ble først produsert i 1909 og har blitt kåret til verdens mest sexy pistol i kåringer i diverse blader. blandt annet i "vapentidningen",et svensk blad om våpen,konkurranse skyting og jakt.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Så veldig "klassisk" ut.. Eller det rette utrykket er vel gammel. Men det kan jo vere bare på bilde da ;)... Kunne sikkert ver et bra sekundær våpen.. Slik som du gjemmer i skoen :p

det er snakk om ditt favorittvåpen. ikke hvilke våpen du ville utstyrt deg med for å begå mord.

 

denne pistolen (walther PP/PPK) ble først produsert i 1909 og har blitt kåret til verdens mest sexy pistol i kåringer i diverse blader. blandt annet i "vapentidningen",et svensk blad om våpen,konkurranse skyting og jakt.

 

Er det flere enn meg som ikke liker PPK'en? Synes den blir litt for.....kort og rund.....og femi...

Lenke til kommentar

prøv glock 17, den har mange skudd.17 for å være presis.den dreper raskt og effektivt. kan skaffe 32skudd magasiner til den også. eneste bakdel er at hele tyngden dens ligger i sleiden.

 

benelli comfort er rask og kontrollerbar hagle som er lett å håndtere i krevende situasjoner hvor hvert skudd teller. kaliber 12 med norsk nr.2 hagl bør gjøre susen.

 

ruger mini 14 i 223rem er en god rifle man kan erverve enkelt i norge. kan skaffe 30 skudd magasiner til den også. lett håndterbar selv ved stridsskyting. med ekspanderende kuler og softpoint kan du blåse av hode på hvem du vil.

 

ruger 10/22 kan forholdsvis lett gjøres om til full-auto. med bananmagasin spyr den bly så det holder. tar lett kverten på noen menneskeliv på få sekunder.

 

walther p99 med AT avtrekk gjør det lettere å avfyre raskt når det gjelder. lett å gjemme i jakkelommen både når du entreer scenen og når du må flykte i all høi og hast.

 

spray'n pray eller hva?

 

*sarkastisk ment*

Lenke til kommentar
<snip>

 

enig med deg altså...

 

 

 

ehh, du fikk ikke med deg at alt han skriver bortsett fra stats øverst i innlegget hans, er bullshit?

Tror han har sett for mye på film.....

 

har sett det, men gadd ikke og "quote" hele den til han andre fyren, og vet ikke hvordan man korter ned quote, og jeg har ikke peiling på barrett uansett, bare at den er kraftig og fin og se på :]

Lenke til kommentar

Syns alle "moderene" revolvere ser litt stygge ut.

 

Selv liker jeg de tidligere svart krutt revolverne bedre

 

 

Som Colt Single Action Army

SAA_5773_oN.JPG

 

Da spesielt denne Cavalry Modelen med 7.5" løp.

 

Eller de enda eldre cap & ball revolverne som

 

Colt Navy

 

post-34516-1237127722_thumb.jpg

 

Og remington 1858

 

post-34516-1237127754_thumb.jpg

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
prøv glock 17, den har mange skudd.17 for å være presis.den dreper raskt og effektivt . kan skaffe 32skudd magasiner til den også. eneste bakdel er at hele tyngden dens ligger i sleiden.

 

ruger mini 14 i 223rem er en god rifle man kan erverve enkelt i norge. kan skaffe 30 skudd magasiner til den også. lett håndterbar selv ved stridsskyting. med ekspanderende kuler og softpoint kan du blåse av hode på hvem du vil.

 

ruger 10/22 kan forholdsvis lett gjøres om til full-auto. med bananmagasin spyr den bly så det holder. tar lett kverten på noen menneskeliv på få sekunder.

 

Noen burde ikke få lov til og eie våpen? :!:

Lenke til kommentar
prøv glock 17, den har mange skudd.17 for å være presis.den dreper raskt og effektivt . kan skaffe 32skudd magasiner til den også. eneste bakdel er at hele tyngden dens ligger i sleiden.

 

ruger mini 14 i 223rem er en god rifle man kan erverve enkelt i norge. kan skaffe 30 skudd magasiner til den også. lett håndterbar selv ved stridsskyting. med ekspanderende kuler og softpoint kan du blåse av hode på hvem du vil.

 

ruger 10/22 kan forholdsvis lett gjøres om til full-auto. med bananmagasin spyr den bly så det holder. tar lett kverten på noen menneskeliv på få sekunder.

 

Noen burde ikke få lov til og eie våpen? :!:

la du merke til min lille note i enden av teksten? enten ville du ikke lese det ellers så forstår du ikke ordet sarkasme. hjelper det på forståelsen dersom jeg bruker ordet ironi istedet?

 

EDIT:

 

jeg er både jeger og pistolskytter.

Endret av SLIguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, sikkert, du skjuler deg ironi og sarkasme når du egentlig er dønn seriøs, du sitter nå i underbuksa foran pc'n og stryker våpene dine mens du lager en liste over alle som må dø :p

 

 

av en eller annen grunn liker jeg winchester 1894 bøyleriflen veldig godt. elsker lever-action rifler generelt,men 1894 er liksom så skikkelig cowboy og ranch børse. man kan skaffe slike nye remakes av 1894 rilfa i norge som en rådyr børse i kaliber 44mag og 357mag.

 

 

Selv foretrekker jeg 73 modelen, den så mer av den ville westen, også et våpen man kan kjøpe moderne kopier av, men de er i mindre pistol kalibere og derfor ikke egnet til jakt, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
prøv glock 17, den har mange skudd.17 for å være presis.den dreper raskt og effektivt . kan skaffe 32skudd magasiner til den også. eneste bakdel er at hele tyngden dens ligger i sleiden.

 

ruger mini 14 i 223rem er en god rifle man kan erverve enkelt i norge. kan skaffe 30 skudd magasiner til den også. lett håndterbar selv ved stridsskyting. med ekspanderende kuler og softpoint kan du blåse av hode på hvem du vil.

 

ruger 10/22 kan forholdsvis lett gjøres om til full-auto. med bananmagasin spyr den bly så det holder. tar lett kverten på noen menneskeliv på få sekunder.

 

Noen burde ikke få lov til og eie våpen? :!:

la du merke til min lille note i enden av teksten? enten ville du ikke lese det ellers så forstår du ikke ordet sarkasme. hjelper det på forståelsen dersom jeg bruker ordet ironi istedet?

 

EDIT:

 

jeg er både jeger og pistolskytter.

 

 

Jeg så den men ville ikke se den x]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...