Gå til innhold

Bildekritikk: Morgenstund i Etne


mintman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller er horisonten en smule skeiv? ellers et veldig koselig og rolig bilde, får meg til å lengte tilbake til sommeren ja

Når du sier det, så er den nok det. Men jeg er ikke sikker på om det blir noe bedre av å rette den opp - da blir brygga skev istedet...

 

Jeg kan leve med det; og heller mimre tilbake til en varm sommer (ikke årets!).

 

Tom

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er horisonten en smule skeiv? ellers et veldig koselig og rolig bilde, får meg til å lengte tilbake til sommeren ja

 

Vanskelig å si om horisonten er skeiv når du ikke ser den. Men vannlinjen, har en liten heling ned mot venstre. Men det kan være fjellet som ligger slik. Men justerer man bildet litt, så virker det litt rettere.

 

Arvid

Lenke til kommentar

Ahhh ... Deilige morgenkaffen på brygga, helt alene, med litt måkeskrik ett eller annet sted i bakgrunnen ... Dette er er slikt bilde man kan bli sittende å se på ganske lenge her som det sludder utenfor vinduet. Men fortvil ei folkens, 4 uker igjen nå, så snur sola. :cool:

 

Men jeg ville ha rettet opp horrisonten litt her, det er ikke snakk om mange gradene, men nok til at det blir et lite irritasjonsmoment for meg i hvert fall. Og bryggen blir ikke påvirket av dette i det hele tatt.

 

Skulle jeg ha tatt bildet selv ville jeg nok valgt litt mer luft rundt tauet også, i hvert fall på undersiden, men det er vel mer en smakssak.

Endret av EiSvIn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...