Aleks Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jaja.. Prøvde det på electroworld, hadde ikke sansen for det. Liker nok spill med litt mer action i, som det ikke var mye der. Men jeg prøvde det bare i 5 min da for all del, så jeg kan nok ta feil
Haansi Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jaja.. Prøvde det på electroworld, hadde ikke sansen for det. Liker nok spill med litt mer action i, som det ikke var mye der. Men jeg prøvde det bare i 5 min da for all del, så jeg kan nok ta feil Er masse action i R&C
Aleks Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Kk, men mitt inntrykk av spillet(mener hvertfall at det var sånn på de titligere versjonene) er at det er litt barnevennlig action. sånn slå på en forvokst robot til han forsvinner og så skal du samle opp mutterene som plutselig kom Men jeg har ikke prøvd spillet så mye da, bare mitt inntrykk av det, så ikke drep meg R&C fans
rosaemil Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Har akurat bestilt PS3 hos elprice, gleder meg!
Staalkontroll Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det jeg faktisk er mest spendt på er om Elkjøp klarer å levere innen for rimelig tidsramme... Har en følelse at dette kan bli noe forsinket med så mange bestillinger
IcedInsanity Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Er du nødt til å ha forsikring for å få noe igjen viss du skal sette i ny HDD og det skjærer seg? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...mp;currnavi=%26 Hva skjer med Singstar pris da?? Endret 22. november 2007 av Diesel_
goggys Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Pokker da. Ser ut som jeg blir nødt til å kjøpe PS3 også da. Kommer til å gå alt for mye penger i tiden fremover!
Bebeluv Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Er du nødt til å ha forsikring for å få noe igjen viss du skal sette i ny HDD og det skjærer seg? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...mp;currnavi=%26 Hva skjer med Singstar pris da?? Hva er galt med prisen? Det er vell normal pris på Singstar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Er det bare at på siste spill side så koster Singstar 99.999kr??
Haansi Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Uten mic så er vell den prisen standard. Ah, ok. Trodde det var full pris.
Bebeluv Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) HAHA der så jeg den Singstar til de rike Btw jeg kjøpte den, nå ble jeg lurt Endret 22. november 2007 av bebeluv
Jakoozie Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Måtte slå til på dette tilbudet. Gratis frakt er også nice! Det tar nok litt tid før konsollen kommer, men jeg har masse å gjøre på/spill så det går helt fint. Hadde egentlig tenkt å bestille fra USA/Japan men nå er det jo nesten ingenting å hente. Da tar jeg lettvintheten med å ha kjøpt konsollen i Norge foran å spare et par hundrelapper. Bestilte Uncharted fra videogamesplus i samme slengen *Glede seg*
Haansi Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Kan noen med sikre kilder si at elkjøp har varen på lager?
stiantonnesen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hva med oss som bestilte 40gig til 3395 på Elprice, prisen blir satt ned på de også regner jeg med ... Noen som vet?
furu Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Hva med oss som bestilte 40gig til 3395 på Elprice, prisen blir satt ned på de også regner jeg med ... Noen som vet? Jeg ringte Elprice angående dette. Sa at jeg ville kansellere dersom jeg ikke fikk den til 2.990,-. Ingen problem - de sa at det skulle ordnes så nå får jeg følge med på konto og se om reservasjonen på 3.395,- forsvinner og de trekker 2.990,- i stedet. Stoler på at det går bra. Veldig vennlig kundeservice forresten. Endret 22. november 2007 av furu
Nimrad Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hva med oss som bestilte 40gig til 3395 på Elprice, prisen blir satt ned på de også regner jeg med ... Noen som vet? Hvis du ikke får den til ny pris så lever inn med 14 dagers angrerett og kjøp en ny. Frakten til deg er vel gratis så du betaler vel i så fall kun frakten inn til butikken.
Haansi Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hva med oss som bestilte 40gig til 3395 på Elprice, prisen blir satt ned på de også regner jeg med ... Noen som vet? Jeg ringte Elprice angående dette. Sa at jeg ville kansellere dersom jeg ikke fikk den til 2.990,-. Ingen problem - de sa at det skulle ordnes så nå får jeg følge med på konto og se om reservasjonen på 3.395,- forsvinner og de trekker 2.990,- i stedet. Stoler på at det går bra. Veldig vennlig kundeservice forresten. Har elprice den på lager nå? Og gjelder tilbudet i butikk også? I butikken i førde visste de ikke om det engang....
Alastor Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Alle tilbudene gjelder kun på internett, både elprice og elkjøp. Elkjøp har varen på lager, Elprice sier de tror de får neste uke. En viktig forskjell her - Elkjøp har importert sine via Nordisk Film, Elprice gråimporterer. Det betyr følgende: Kjøper du på Elprice - og PS3'en går i stykker, så må varen til utlandet for reparasjon. Kjøper du på Elkjøp blir den reparert i norge (Med mindre jeg er helt på tur :-)). Uansett morsomt å se disse prisene nå. Har ikke hatt noen innom der jeg jobber og spurt etter ps3 til den prisen ennå - men det er jo som sagt kun på internett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå