Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.


hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg gjettet Sastre som vinner før årets tour, samt Andy Schleck som ungdomstrøye holder :D

 

Btw: Alle som har spilt spørsmålstegn ved Riis sin avgjørelse om å la Schleck være hjelperyttere for Sastre i steden for å la Frank forsvare sin trøye kan vel ikke annet enn å :blush: Bjarne visste nok hva han gjorde

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Jaja, så ble "Den evige toeren" (Jeg siterer Kaggestad) endelig nummer 1! Utrolig sterk tempoetappe av Sastre, samtidig som Evans virket trøtt og sliten fra starten av. Evans vugga fra side til side, og viste klare svakhetstegn.

Gratulerer med dagen Sastre :)

 

Astana opererer faktisk med samme doping program som CSC-Saxo Bank og Team Columbia gjør. Vladimir Gusev ble nylig kastet ut av laget, på grunn av for høye blodverdier. Astana som testet ham, og Gusev testet positivt.

Jeg synes at Astana bør få kjøre Touren neste år. Jeg synes at de har gjort noe med dopingskandalene fra fjorårets tour.

Håper Alberto Contador får revansj neste år! Heia Contador ;)

 

Gusev sparket fra Astana Cycling Team

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Var bare tull. Men håper du veit at Contador var rimelig mye innblandet i Fuentes skandalen. ;)

 

Ikke gidd og kom med sånne usaklige kommentarer da...

 

Bra gjort av Sastre idag...Må innrømme at jeg ikke noengang hadde troen på han altså!

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Det eneste var at det sto A.C på lista til Fuentes. Da gikk ryktene om Alberto Contador, og thats it.

Okei. Men det var ikke noe håndfast med andre ord.

 

Håper Thor er klar for tourens siste krafttak. Thor var offensiv igår, etter tempoen, virket det ut som.

Unner Thor en seier til i årets Tour de France, i og med at han ikke vinner den grønne poeng trøya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...