Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.


hfthomas

Anbefalte innlegg

Og svakhetstegn er svakhetstegn (de fleste Flippet ut når Cadel E. viste bittelitt svakhetstegn). ;)

Oh my, Evans har ligget beskyttet bak andre ryttere, mens Andy har ligget i front å dratt opp tempo over fjell etter fjell. Ganske åpenbart at du faller litt av da. Ingen svakhetstegn spørr du meg, men heller en indikasjon på at han er rein. Tørr vedde mye på at Evans hadde falt av mye tidligere og oftere, om han hadde vært brukt i samme rolle

Det er vel i alpene han har ligget i front og dratt hele tiden, i pyreneene viste han et svakhetstegn (Face it!).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
np, de burde legge ut vær av de filmene med musikk, siden det er jo ganske mye bra trance, sitter forsatt å lurer på en etappe for lenge siden hvilken sang det var, husker ikke hvilken etappe tho :(

 

 

EDIT: <3 alt for en united fan :wub:

 

Synes du også at de har mindre trance nå enn det det var før.

og før hadde de mer trance/house som passet sinnsykt bra til syklinga.

 

Nå har de bare trance/rock i 30/70 stil :(

 

U2 er bra det, men det passer ikke inn!!

Lenke til kommentar

Cadel Evans har vert utrolig sterk i aarets tour, naar du ser paa hva han har aa hanskes med. Han sitter helt alene med en gang det er antydning til oppoverbakke, mens schlek og sastre sitter med et knallsterkt lag rundt seg. De har hatt 3 stk som kan angripe han, og han har blitt kontrollert saan at han selv ikke kunne gaa. Etter min mening har Cadel vert sterk, ogsaa naar du ser at han er den som maa lukke lukene som oppstaar mellom favorittene(sastre igaar, schlek, cobo, piepoli paa den ene etappen). Hvis han vinner er det utrolig fortjent, og jeg kommer til aa heie paa han paa tempoen til lOrdag.

Lenke til kommentar
np, de burde legge ut vær av de filmene med musikk, siden det er jo ganske mye bra trance, sitter forsatt å lurer på en etappe for lenge siden hvilken sang det var, husker ikke hvilken etappe tho :(

 

 

EDIT: <3 alt for en united fan :wub:

 

Synes du også at de har mindre trance nå enn det det var før.

og før hadde de mer trance/house som passet sinnsykt bra til syklinga.

 

Nå har de bare trance/rock i 30/70 stil :(

 

U2 er bra det, men det passer ikke inn!!

Syntes U2 låten passet ganske bra.

 

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=1320 Dere burde se videobloggene, meget morsomme^^

 

On topic: Sastre tapte bare 1.01 minutter til Cadel Evans på tempoen i 2006, det var vel da han kjempet om seieren, så tror han kan gjøre det bra hvis han har dagen, men ikke tvil om at Evans er favoritt..

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Cadel Evans har vert utrolig sterk i aarets tour, naar du ser paa hva han har aa hanskes med. Han sitter helt alene med en gang det er antydning til oppoverbakke, mens schlek og sastre sitter med et knallsterkt lag rundt seg. De har hatt 3 stk som kan angripe han, og han har blitt kontrollert saan at han selv ikke kunne gaa. Etter min mening har Cadel vert sterk, ogsaa naar du ser at han er den som maa lukke lukene som oppstaar mellom favorittene(sastre igaar, schlek, cobo, piepoli paa den ene etappen). Hvis han vinner er det utrolig fortjent, og jeg kommer til aa heie paa han paa tempoen til lOrdag.

Har sagt dette før, og er helt enig! :thumbup:

Lenke til kommentar
Cadel Evans har vert utrolig sterk i aarets tour, naar du ser paa hva han har aa hanskes med. Han sitter helt alene med en gang det er antydning til oppoverbakke, mens schlek og sastre sitter med et knallsterkt lag rundt seg. De har hatt 3 stk som kan angripe han, og han har blitt kontrollert saan at han selv ikke kunne gaa. Etter min mening har Cadel vert sterk, ogsaa naar du ser at han er den som maa lukke lukene som oppstaar mellom favorittene(sastre igaar, schlek, cobo, piepoli paa den ene etappen). Hvis han vinner er det utrolig fortjent, og jeg kommer til aa heie paa han paa tempoen til lOrdag.

Har sagt dette før, og er helt enig! :thumbup:

 

Det er bra at noen er enige(alle jeg kjenner heier paa csc...)

Lenke til kommentar
Cadel Evans har vert utrolig sterk i aarets tour, naar du ser paa hva han har aa hanskes med. Han sitter helt alene med en gang det er antydning til oppoverbakke, mens schlek og sastre sitter med et knallsterkt lag rundt seg. De har hatt 3 stk som kan angripe han, og han har blitt kontrollert saan at han selv ikke kunne gaa. Etter min mening har Cadel vert sterk, ogsaa naar du ser at han er den som maa lukke lukene som oppstaar mellom favorittene(sastre igaar, schlek, cobo, piepoli paa den ene etappen). Hvis han vinner er det utrolig fortjent, og jeg kommer til aa heie paa han paa tempoen til lOrdag.

Har sagt dette før, og er helt enig! :thumbup:

 

Det er bra at noen er enige(alle jeg kjenner heier paa csc...)

 

Det er sykt hvis han klarer det ja.

jeg bare liker ikke Evans.. men, unner han seier i denne tour-utgaven :thumbup:

Lenke til kommentar
begynte ikke å like evans noe mer etter de irritable episodene han hadde med media iallefall:P

Skjønner han jævlig godt jeg, må være utrolig irriterende når en idiot av en journalist skal begynne å ta deg på din skadde skulder...

 

Han er en kjedelig rytter. Eksplosive typer er å foretrekke (eller ordentlig ekstreme typer som Lance).

Hva mener du med kjedelig rytter?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...