Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan takler du sex bakrunnen til dama di?


Anbefalte innlegg

Er selv sammen med ei jente, og hun har vært i et langt forhold før meg. De har hatt masse sex, og prøvd mye rart. Bla sexleketøy osv. Har selv hatt en del sex, men ikke prøvd sexleketøy osv.

 

Tenker en del på hvordan sexen deres var osv. Blir kvalm av tanken!

Hvordan takler dere slike tanker og følelser?

Endret av Raikard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe problem med å takle det.

 

Ex-dama hadde prøvd alt fra jentesex,gruppesex og leketøy og for min del var det spennende å høre om det.

 

Man kan ikke tenke på alt som er fortid, gjort er gjort. Som Aidskake sier: hvis man ikke vil høre det så spør man ikke.

 

Du får gå til innkjøp av sexleketøy og eksperimentere sammen med kjæresten.

Lenke til kommentar
Hvordan takler dere slike tanker og følelser?

Et godt tips: Ikke spør om ting du ikke takler.

 

Det er alltid noen som har vært før deg. Og som var mye bedre enn deg. Og som har gjort ting med dama di som du ikke i din villeste fantasti kunne tenke deg å gjøre ;)

 

Bedre nå? :!:

 

Men seriøst; det som teller er jo det dere har sammen, ikke hva som har skjedd før.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Dette føler jeg er veldig relevant, da vi faktisk hadde en seriøs diskusjon gående angående dette. De fleste var veldig positivt innstilt til erfarne jenter, og at jenter hadde all rett til å være mer seksuelt frigjorte, og at det bare var positivt, men det var og en del (Jeg blir fremdeles overrasket når tenåringer viser slike holdninger i 2007) som reagerte med at de aller helst vil være damas første, eller i hvert fall ikke at hun skulle ha mer enn 5 partnere, men at det var greit at de hadde det, og at sexleketøy var skumle saker.

 

Var faktisk en fyr på msn som sa at han hadde blitt skremt av min seksuelle fortid om han hadde blitt forelsket i meg. Jeg skjønner ikke hva det er, hvis dere ikke takler tanken på at damen/typen har hatt flere før dere, ikke spør om h*n har hatt det, ikke spør om erfaringer osv. hvis du ikke takler svaret.

Lenke til kommentar

snu situasjonen!

 

Det er BRA at hun har erfaring. Hva er best: En dame som vet hva hun gjør, og vet hva som tilfredstiller henne? Eller en usikker liten snelle som så vidt har poppa hinna si?

Jeg vet ikke med deg, men jeg foretrekker damer med erfaring.

Hvis du klarer å se på det på den måten, så vil du automatisk begynne å gi f i slike "skumle bakgrunner"...

 

Sex er normalt... For alle.

Lenke til kommentar

Takler det gansje bra meg dama mi, kanskje fordi jeg har på en måte "mer erfaring" enn henne kan du si. Men herldigvis er hun sinnsykt positiv til de tingene jeg liker, men ikke har prøvd med andre. Men når vi har sex, tenker jeg ikke akkurat på hva hun har gjort før, men hva vi gjør nå. Prøv å spørre henne om det er noe spesielt hun liker og slik kan dere gjøre

det sammen :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sputnik_*
Er selv sammen med ei jente, og hun har vært i et langt forhold før meg. De har hatt masse sex, og prøvd mye rart. Bla sexleketøy osv. Har selv hatt en del sex, men ikke prøvd sexleketøy osv.

 

Tenker en del på hvordan sexen deres var osv. Blir kvalm av tanken!

Hvordan takler dere slike tanker og følelser?

 

 

Jeg har til tider hatt problemer med disse tankene.

 

Dette har helt sikkert noe med at hun er min første og jeg er hennes 10ende. Jeg liker å vite alt og jeg er sjalu av natur. Det er ikke en god kombinasjon. Kjærestene hun har hatt plager meg ikke, men ONS og lignende liker jeg svært dårlig, spesielt et hun hadde etter vi traff hverandre første gang, men før vi ble sammen.

 

Ikke still spørsmålet om du ikke tåler svaret sier noen. Noen ganger er det bedre med et svar man ikke tåler enn å spekulere og drive tankeveving på noe man har en vag anelse om.

 

Det som har vært rart er at selv om hun burde være mer erfaren enn meg er det jeg som innfører og foreslår nye ting. Den erfaringen hun hadde tok meg ikke lang tid å ta igjen. Etterhvert som forholdet blir eldre og ting blir mer og mer historie blir det lettere å forholde seg til, men fortsatt nå, 5 år etter er dette ting jeg ønsker virkelig ikke hadde skjedd og hun ønsker hun ikke hadde gjort.

 

Dette hadde nok vært annerledes om jeg hadde en fortid med andre selv, men den er det litt for sent å lage nå :innocent:.

 

Jeg vet at noen vil synes jeg er litt sprø, men at folk forholder seg til slikt på ulik måte er det bare å godta. Jeg tror dessuten at de som ikke har noe problem har lavere terskel for å svare i en slik post en de som synes det er problematisk.

Lenke til kommentar

Er enig med over... (ukjent)

 

Jeg syns det er vondere å gå å tenke på slikt, og forestille meg hva som kan ha skjedd, osv, enn å spørre, og få vite svaret..

Når man går å tenker og tror, så blir det mye verre enn hva det egentlig er.. Og uansett om det er sånn du hadde tenkt det, så blir du lettet over å slippe å undre..

 

Du behøver kanskje ikke prøve å "ta inn igjen" alt hun har gjort på all den tiden med en gang, det kan bli litt voldsomt med de verste sex-greiene 2. gangen dere har sex.. Det kommer nok etterhvert, hun vil sikkert gjøre flere ting med deg også, ting som hun kanskje ikke har gjort med noen andre.. Men bare slapp av, og ikke forhast deg med noe..

 

Det er nok bare i begynnelsen det er kjedelig, Det går over med tiden/erfaringen dere får sammen, og du er helt sikkert bra nok.. Det er mere spesielt å ha sex med en mann er forelska i enn, ONS.. ONS er bare for lysten og jakten.. Mens Det å Elske er fordi man Elsker :)

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...