Tazic Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Når jeg spiller Trackmania Nation så har jeg en skins på bilen som jeg vil at andre skal kunne se, men ingen kan det. jeg lurer på hvordan jeg får det til slik at de kan se skinsen på bilen min. Noen som kan dette?
Tmz Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Du må først kjøpte tmu,tms,tmo eller hvilket som helst tm spill du må betale for. Så må du autifisere accounten din som gjøres på www.trackmanianations.com (tror jeg). Så må du åpne portene tmn bruker i routeren din, kan sjekke det opp for det om du ikke vet hvilke. Så må du laste opp skinnet ditt et sted og lagre det med samme navn som skinnet heter. Finner sikkert mer informasjon på trackmania.no , jeg har ikke gjort det før så er ikke helt sikker, men har du ikke kjøpt tm så vil det ihvertfall ikke funke
Crazy_Man Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 jeg har en fransk vesjon av det første TM spillet, vil det gå å skrive inn den koden/autifisere spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå