Gå til innhold

Slik blir ps3 kontrollen litt mer behagelig


aspire86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne tenkt meg å prøve dette på psp sin joystick, men har ikke lyst til å ødelegge den.

Hvordan er det å få av, får man av limet?

vel, kommer ann på hvor god lim du bruker, bruker du svak lim, vil sikkert sandpapiret falle av etter litt bruk, men bruker du alt for kraftig lim, blir sikkert litt av plasten revet av.

jeg har ikke angret 1 sec på at jeg limet på et stykke sandpapir, du får utrolig myr bedre grep.

Endret av aspire86
Lenke til kommentar
Fikk nesten gnagsår bare av tanken, og har du virkelig brukt dette mye uten tegne på blemmer eller sår??

Sikkert velfungerende, men i mitt tilfelle er det mer irriterende at kontrollen ikke virker å være lagd for medium stor hånd og oppover..

vel, jeg har ikke fått blemmer eller gnagsår av det.

Men bruker en gråvere sandpapir får man sikkert det.

Lenke til kommentar
Fikk nesten gnagsår bare av tanken, og har du virkelig brukt dette mye uten tegne på blemmer eller sår??

Sikkert velfungerende, men i mitt tilfelle er det mer irriterende at kontrollen ikke virker å være lagd for medium stor hånd og oppover..

 

Jeg har små hender, så jeg er veldig fornøyd med kontrollen. Vi småhåndte må da ha noen fordeler også.

Lenke til kommentar

Bruk seriøst svart sandpapir. Gult blir helt construction, og min erfaring med å bare tusje over er at det ikke tørker helt skikklig.

 

Ellers muligens en grei ide, hadde jeg faktisk ikke hatt ratt+pedaler til slike spill.. Får vente til jeg finer et spill hvor det er et issue, så gjør jeg det :)

Endret av psino
Lenke til kommentar
Bruk seriøst svart sandpapir. Gult blir helt construction, og min erfaring med å bare tusje over er at det ikke tørker helt skikklig.

 

Ellers muligens en grei ide, hadde jeg faktisk ikke hatt ratt+pedaler til slike spill.. Får vente til jeg finer et spill hvor det er et issue, så gjør jeg det :)

prøv Rainbow six: Vegas du!

der må du trykke L2 relativt ofte for å få opp et kart.

der får du nok bruk for det

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...