Gå til innhold

Nintendo Wii i julegave - hvilke spill?


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe søsteren min en Nintendo Wii i julegavepresang og lurer på om det er noen spill eller noe tilbehør som er "viktig" å ha til å begynne med. Tenkte å handle inn Zelda og Mario Galaxies, det burde holde en stund, men hva med et flerspiller-spill og en ekstra kontroll? Hun er 13 år gammel og spiller ikke voldsspill, bare så det er nevnt.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wario Smooth Moves er også litt morsomt.. Ikke noe som varer i evigheter men..

Wii-Play burde jo i alle fall skaffes når du skal skaffe deg en ekstra Wii-mote.. :)

Kommer ikke på noe annet i farten..

 

Wario Smooth Moves er også litt morsomt.. Ikke noe som varer i evigheter men..

Wii-Play burde jo i alle fall skaffes når du skal skaffe deg en ekstra Wii-mote.. :)

Kommer ikke på noe annet i farten..

Lenke til kommentar

^^ oi... dobbel post i EN post! Thats a first :p

 

Skaff en ekstra wiimote og en en ekstra nunchuck. Wii Sports holdt i massevis for oss i starten. Mamma og pappa var helt gal etter bowling :p

 

Har akkurat startet med Mario selv og det er grisebra :)

Endret av JV
Lenke til kommentar

Jeg likte Eledees også (kan ikke se at det er nevnt). Ellers er jo Zelda og Super Mario Galaxy to selvskrevne titler for en kommende Wii-eier. Bare ikke finn på å kjøpe Wing Island, eller hva det het. Forferdelig dårlig spill!

 

Edit: Når hun har fått maskinen og logget seg på nett, så finnes det haugevis av knallgode spill som kan lastes ned fra Virtual Console. Du bør helt klart vurdere mange av disse titlene fremfor flere Wii-titler som er på markedet i dag. Det er fortsatt mye moro i gamle spill :)

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar
Zelda og Mario Galaxies har holdt meg hekta leeenge! Nevøene mine(6-14år) ble stor fornoyd når de fikk låne min Wii, Zelda er et spilles av unger og voksne og Mario Galaxies(Litt vanskelig for ungene, men akk så underholdende).

For en unge på 6 år, Mario være lettere en Zelda. Husker selv når jeg var liten og fikk Zelda på NES, var rundt denne alderen, og Zelda endte opp med å bli mitt kjedeligste spill. Det er mye oppgaveløsing som er vanskelig for de små i Zelda, i Mario er det jo bare bare å løpe rett frem, ergo lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...