Gå til innhold

Halo: Kommentartråd: Master Chief hjelm

Amento

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får nesten tårer i øynene sånn som enkelte folk har satt sine "life-savings" inn i ett prosjekt som omhandler en figur du aldri har skutt ett skudd fra vedkommendes synsvinkel engang! :cry:

Skrevet
Får nesten tårer i øynene sånn som enkelte folk har satt sine "life-savings" inn i ett prosjekt som omhandler en figur du aldri har skutt ett skudd fra vedkommendes synsvinkel engang! :cry:

Yes, fordi jeg har tro på at jeg til slutt kommer til å tjene på det ;)

:p

Skrevet

Ja, han sier, det gjelder å ha tro på at Master Chief kan tjene det inn. Han vet ikke hvordan spillene er, man allikevel satser han penger på det! Syns det er kult jeg! :)

Skrevet (endret)

Spennende prosjekt! Herlig å se slik entusiasme. Vil tro at du vil tjene en god slant om du legger ute det ferdige produktet på eBay for eksempel etter hvert. Har sett mye slikt der gå for relativt store summer.

Endret av StaBBer
Skrevet

Svenningen spurte for et par dager siden om han kunne få legge link til worklog osv på klanforumet sitt, og dette sa jeg selvfølgelig ja til, Kjempemessig at folk får loggen ut til flere mennesker. Så om det er noen andre som har lyst til å gjøre det samme så send meg en PM så jeg får vite hvor det ligger osv.

mvh

Amento

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...